17:37
4 טעויות עיקריות של תבניות מצלמת רוסיות

בנות רוסיות מתאימות לחלוטין עבור מצלמת עבודה. הם יפים, יש להם פנטזיה עשירה והם יתרון ברקע של נציגים לאומים אחרים. נראה כי דגמי האינטרנט של רוסיה צריכים להרוויח יותר מכל. עם זאת, בפועל, הכל שונה. ישנם מספר שגיאות גסות כי מפריעים לאחר פוסט-סובייטי מודלים אינטרנט כדי להצליח. שקול את הפרטים שלהם.

הערכה של כסף

רוב מדינות CSI תושבים יש תכונה - הם כולם נמדדים עם כסף. דיוק המשכורת קובע את מצבו, המקצועיות והתפקיד בחברה. מודל זה של חטאים וצלמות אינטרנט. בנות לעיתים קרובות להעריך את העבודה שלהם גבוה מדי. הם מאמינים כי רגע של הזמן היקר שלהם לא יכול לעלות כמה דולר אומלל. בנות חושב כי מחיר נמוך עבור השירותים להשפיע איכשהו את מצבם, וכתוצאה מכך, רק לאבד חברים.

זרים עשירים ביותר של גברים רוסים, אבל הכסף שלהם טוב מאוד. אם המשתמש יבחר בין שתי בנות סקסיות ויפות, הוא תמיד ייתן עדיפות למה יציע מחיר נמוך יותר. זה לוגי. כתוצאה מכך, מודל האינטרנט עם בקשות צנועות ירוויח הרבה יותר, שכן במהלך התקשורת יהיה לשכוח, הפריצה יהיה להזמין ואפילו מנוי בתשלום יתקיים. זרים מבינים כי בתנאים של תחרות זו חשוב לקחת את האדם כדי למשוך תשומת לב, ולאחר מכן הקסם של מיומנויות ונשים יעשו את העבודה שלהם.

יתר על כן, מודלים של מצלמת אינטרנט זרה לעיתים קרובות לארגן מניות עבור חברים, לבצע הנחות, באופן כללי, הם לקוחות מסיבי מוכווני. הבנות שלנו מציגות תג מחיר כרטיס והם מחכים בסבלנות, ואת המתחרים שלהם יבלו את האתרים עכשיו יהיה פעיל להרוויח. אז מי בסופו של דבר מגיע כראוי?

באופן טבעי, אין צורך להעריך באופן משמעותי את הערך של השירותים שלה, אבל מול התחרות הקשה, עלות נמוכה יותר יכול להיות כלי מצוין כדי למשוך משתמשים. במקביל, על ההכנסה הכוללת לא משפיעה, כי ניתן לבצע שירותים שילם רבים. עדיף לשבת בלי עבודה מחכה עשיר. זוכרים את הפתגם על הכחול בידיו ובנוף בשמים?

חוסר רגשות

יש ביטוי כזה: "רוסיה עצובה". בדיחות בדיחות, אבל דגמי אינטרנט רוסית לעיתים קרובות יש מרווח רגשי חזק מדי. זרים תמיד מחייכים על הבנות שלנו, מקרינים נדיבות ורגשות חיוביים. זהו היבט חשוב מאוד בעבודה של דגמי אינטרנט.

זה עצוב, עצוב ומודאג מבעיות יומיומיות, הנערה יכולה להשפיע על מישהו? זה לא סביר. חברים באים לאתרי מצלמות אינטרנט כדי להירגע להתפאר חיובי.

שתיקה

למרבה הצער, מודלים רבים של מדינות CSI אין מספיק אנגלית כדי לתקשר לחלוטין עם ממברנות. הם מעדיפים התכתבות בצ'אט. עם זאת, עבור נציגי מין חזקים, "לחיות" מגע עם הנערה חשוב. גברים רבים אינם מתעניינים בכלל הרכיב הארוטי, הם באים למצלמת מצלמת אינטרנט מצלמת אינטרנט ודיבור כנה. עם זאת, הבנות שלנו הם ביישן משלהם והם מעדיפים לשמור על שקט. כתוצאה מכך, מספר הדעות טיפות והציבור לא גדל.

לקחת, למשל, לטינית או אסיה. רבים מהם גם יש אנגלית ברמה נמוכה מאוד, אבל לא מונע מהם לתקשר עם ממברנות. הם עושים טעויות, מדברים עם מבטא נורא, צוחקים על עצמך, אבל הם ממשיכים לדבר. כתוצאה מכך, הפופולריות שלהם רולס פשוט, ההערכות לגדול, ואת הבנות "רווחים שורה פאלה"! כי? העובדה היא שגברים אוהבים גם את הטעויות שלהם. הם מעוניינים מאוד להיראות כמו הנערה מנסים לתקשר, אפילו למרות המחסום הלשוני. https://israelnightclub.com/apartments/%d7%93%d7%99%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%93%d7%99%d7%a1%d7%a7%d7%a8%d7%98%d7%99%d7%95%d7%aa-%d7%91%d7%aa%d7%9c-%d7%90%d7%91%d7%99%d7%91/

משתמשים מסוימים מנסים גם לסייע לדגמי אינטרנט שפה מאסטר: לשפר, ללמד לבטא מילים מורכבות, מסביר את המשמעות של ביטויים על אצבעות ולא. ד '. לזרוק את האילוצים ולהביע את היוזמה, כך הצלחה על מצלמת האינטרנט מסופק לך!

הפכו

רוסית בנות מרכנתיל. דורשים תשלום נוסף של חברים פשוטו כמשמעו לכל דבר וכל הזמן klyanchant donatas. על אתרים מסוימים אסור והמשתמש יכול אפילו להתלונן, עם התוצאה כי הפרופיל של הנערה יהיה חסום. עם זאת, נערות של מדינות CSI מנוהלות על ידי דרך לעקוף כדי לסחוף כסף אצל גברים, והם עושים את זה די בוטה ו פולשנית מדי. על מצלמת האינטרנט אתה לא יכול. אין צורך לפתוח את הכסף בגלוי, אבל לנסות לבצע תוכן באיכות גבוהה, כך החבר עצמו יש את הרצון לשלם יותר או להזמין שירות בתשלום. נדבות קבועות רק דוחה משתמשים, גורמת לרגשות שליליים, שאינם מובילים לרווחים גדולים ואובדן מנויים.

הבנות שלנו יש משהו ללמוד מן זרים. אם אתה רוצה לקבל את אותה הכנסה גבוהה, אתה צריך לחסל את התכונות האלה בעצמך ולא לאפשר שגיאות כאלה בעבודה.

Просмотров: 77 | Добавил: wandakinirymwl | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar