01:51
איך ריקודי בטן למתחילים

להלן כמה מהלכים קלים.

* מהלך משעמם

* מעבר כתף באותו זמן

* סיבוב הצידה

השתמש בקישור הבא עבור חלק זה: http://www.bustle.com/articles/14182-how-to-belly-dance-for-beginners

ריקודי בטן היא צורת ריקוד שמקורה במזרח התיכון. עם זאת, הוא התפתח ברחבי העולם והוא פופולרי בגלל חושניות וזריזות שיש לו. כתרגיל מהנה וקצבי אך גם כתרגול רוחני רציני עבור תרבויות רבות, אנשים מכל המינים נהנים מריקודי בטן.

תרגיל BABEYKO

דייגו, שעדיין לא למד את שיעור ריקוד הבטן שלו 101, אומר לאסטרלה שהם יתחילו את החקירה שלהם במפגש קל של עשר דקות של "תרגיל הבאבקו". אסטרלה אומרת שהיא יכולה להרגיש את שרירי הבטן שלה מתכווצים למרות שהוא עדיין לא התחיל רשמית. עד שהוא מתחיל לקרוא צעדים ותנועות שונות היא כבר מוכנה לקפוץ פנימה ולנסות כמה דברים בעצמה. בכל פעם שדייגו מרמזת על תנועות שונות לזרועותיה או לירכיה, היא עוקבת אחריהם בסיבובים ושימי בלתי צפויים ומתנועעת כשהיא מתכוננת בצורה שוטפת לקראת מה שיבוא אחר כך.

צעדי ריקודי בטן:

שלב 2: אינאיה

כדי לבטא חיים ושמחה, צור קשת בזרועך הימנית. שים את יד ימין שלך בקשת השמאלית שלך. אינאיה היא כמו להגיע לשמיים עם זרוענו, לנסות לגעת בלבה.

שלב 3: לסאטופ

סובב את החלק החיצוני של אצבעות הרגליים שלך לכיוון הרצפה וסובב אותן אליך במעגלים קטנים, לחץ עליהן כלפי מטה כאשר אתה מגיע למתיחה המקסימלית שלהן, כך הן נרגעות כשהן חוזרות מהמתיחה שלהן בחזרה למצב ניטרלי יותר. מהלך זה עוזר לבנות גמישות באמצעות מתיחות חזקות וכן לשחרר מתח מקשר רב עוצמה שמרגישים מרגשות מושפעים עמוקות שנגרמים מדברים מרבים במהלך ארוחת ערב

זה אולי לא קל אבל זה בהחלט שווה את זה! נערות ליווי אילת

המהלכים עוזרים לבנות גמישות באמצעות מתיחות חזקות וכן לשחרר מתחים הנגרמים על ידי רגשות משפיעים עקב דיבורי שומן במהלך ארוחת הערב אשר עוזרים להשפיע באופן חיובי על הבריאות!

לימוד ריקודי בטן למתחילים יכול להיות מאוד מרגש. יש כל כך הרבה סגנונות ומהלכים שונים שאפשר ללמוד, התנועות עדינות ועוצמתיות, המוזיקה אופטימית ומעצימה.

הנה הדרך שבה אנשים בדרך כלל לומדים כיצד לרקוד בטן למתחילים: אתה רק צריך חשיבה חיובית, בגדים נוחים (לבש את השיר האהוב עליך!), ונכונות לזוז.

ההקדמה הזו ל https://tkescorts.com/%D7%A0%D7%A2%D7%A8%D7%95%D7%AA-%D7%9C%D7%99%D7%95%D7%95%D7%99-%D7%91%D7%A7%D7%A8%D7%99%D7%95%D7%AA/

ניתן ללמוד ריקודי בטן למתחילים על ידי ביצוע מדריכי הווידאו.

אתה צריך ללמוד איך לבטא את הפונמות הערביות כגון "איין עם צליל גרוני רך כמו זה שנשמע בגרמנית ich."

למד כיצד להשתמש בגוף שלך, כולל ראש וצוואר, בעת נדנוד מצד לצד בתנוחה של "כף היד למטה". התחל על ידי הנחת ידיך בכף היד כלפי מטה על הירכיים שלך וקימור הגב כדי ליצור צורת שעון חול מקומרת עם עיקול קטן של עמוד השדרה התחתון מעל קו המותניים.

שימי אינו אלא תנודה של שומן תת עורי מתחת לעור מגביר את טמפרטורת העור, ולפעמים גורם לקרעים.

אני הולך ללמד אותך איך לרקוד ריקודי בטן למתחילים, אז הלכת מקבוצת המתחילים.

הערה: זהו טקסט מבוא שנועד למשוך את העניין של הקורא ללמוד עוד על איך לרקוד. השאלות הן רטוריות ואין צורך בבדיקה מעמיקה אילו תכונות הופכות רקדן טוב.

Просмотров: 71 | Добавил: wandakinirymwl | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar