16:49
את המראה של התוכן: איזה אדם עשיר אוהב?

איזו ילדה צריכה להיות קרובה לאדם מצליח? כמובן שאחד שיתאים למעמדו. זה צריך להיות מטופח, יפה, עם תכונות בהירות אקספרסיבי של הפנים, כאשר הוא נראה "יקר". https://empress-escort.com/קטגוריה/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%9e%d7%a8%d7%9b%d7%96/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%a8%d7%9e%d7%aa-%d7%92%d7%9f/

רבותי עשירים לא אוהבים את המוספפים, הם נותנים גבירות מרהיבות. זה נשמע לעתים קרובות ביותר בתוכן. כדי לקבל סביב המתחרים, אתה צריך לדעת איך להגיש את עצמך "למכור יותר יקר".

העיקר הוא טוב

רשלנות במראה מפחידה את רוב הגברים, גם אם הם לא מיליונרים. תסרוקת מושלמת, מניקור, עור חלק וחלק, בגדים מסודרים ונעליים - כל זה צריך להיות טבוע בכל בחורה, ולא רק לאלה שרוצים להיות התוכן.

שיער בריא ומסמרים, עור ללא פריחות - הדבר הראשון שממהר לתוך העיניים. זה לא מכוסה בגדים יפים ולא קוסמטיקה.

ניחוח נעים - הסוד הקטן שלך

רוחות שנבחרו כראוי יכול לשפר את האטרקציה של אדם, ובושם חדה מדי תיצור השפעה הפוכה. יש צורך לצבוט את הניחוח, תוך שימוש בעדינות קומפוזיציות מוחשי מעט של פרחים ועשבי תיבול ללא עץ כבד. לחזק את האפקט שניתנו לאדם באמצעות אפרודיזיאקים טבעיים ופארומונים.

כלל מספר 1 - תמיד ובכל מקום עם איפור

גם אם אתה משאיר את הנשמה, הפנים שלך חייב להיות יפה. לפחות "טבעי" איפור צריך להיות עם תחזוקה, גם כאשר הוא נשען עם חסות בסביבה הביתית. לא לנהוג גבר בדיסוננס בין הטבעי שלך "כואב סוף שבוע". כאן או מיד צריך להוכיח את היופי הטבעי שלה, או לא הלם בניגוד הפטרון.

תן את העדפה לאיפור עירום

צללים בהירים ושפתונים קליט כמו לא כל הנציגים של מין חזק, למעט במקרים מיוחדים. בחיי היומיום, הם הרבה יותר נעים להסתכל על הבנות אשר הפנים לא מיוצגים על ידי צבע לחימה, אבל יש טבעי מאוד, גוונים גופנים חמים. יש כמה רגעים בסיסיים של איפור "טבעי":

  • מן הטון הדוק עדיף לסרב, אם אפשר, להחליף את קרם הטונאלי הוא אבקת אור.
  • צללים שווה בחירה קרם או בז '. אין פרחים צורחים. קו היישום צריך להיות רזה ככל האפשר, פשוטו כמשמעו מעט בולט.
  • חיתוך עם שכבת של פגרים לא צריך להיות איך לבנות ריסים. מספיק מעט לתת להם נפח וכמה צבע.
  • גבות צריך להיראות הרבה טבעי וטוב יותר אם הם אמיתיים. הקעקוע הוא בולט מאוד ולא ממש אוהב גברים, במיוחד עשיר, שאוהב כל טבעי.
  • אל תשכח סומק טבעי על עצמות הלחיים. אבל רק במתינות, לא להגזים.
  • שפתון עדיף לבחור מט או לתת עדיפות נצנצים שקופים כדי ליצור את ההשפעה של "שפתיים רטובות".
  • באופן כללי, התמונה חייבת להיות הרמונית ועדינה, ככל האפשר.

    שפתיים אדומות וחצים - בחירה עבור "ציד"

    אם כבר מצאת חסות, ואז ללכת כל יום עם איפור תוקפני כזה לא שווה. אם, כמובן, הפטרון שלך הוא לא רוצה את זה. אלי שפתון וחצים אידיאליים לעשות זעם אמיתי וטוף מאישה, ולכן בצורה כזו עדיף ללכת "לצוד". אז יהיו הרבה יותר סיכויים לפגוש אדם עשיר ולמשוך את תשומת לבו. איפור כזה יוצר את הרושם שהנערה חזקה, ואין מפחד ממוצלח ונציגים כה חזקים.

    מינית אבל לא הולך

    באשר לבוש, כאן אתה צריך להתערב על נשיות. השמלה היא תמיד טובה. אבל לא וולגרי. אם אתה מראה חלק חלק מהגוף, זה צריך להיות אחד. לכן, או אורך חנוק, או צוואר עמוק, או חתך גבוה - לבחור משהו דבר אחד, ולא בבת אחת בבת אחת.

    בגדים צריכים לשבת בצורה מושלמת, להסתכל בזהירות ואליטו. אם אתה מרגיש שאתה לא יכול לאסוף את הארון, ולאחר מכן ליצור קשר עם מקצועי. התוכן צריך להיראות מינית, מפתה ויקר, ולא ליצור את הרושם של זולה וולגרית. זכור כי בדרך שלך אתה עצמך להתקין "המחיר שלך". ככל שאתה נראה יותר ללקק, נותנת חסות עשירה יותר תשומת לב אליך.

    Просмотров: 6704 | Добавил: wandakinirymwl | Рейтинг: 0.0/0
    Всего комментариев: 0
    avatar