06:12
"פצצה הומו" ואת החתונה בבלבול או את העובדות המוזרות ביותר על סקס

דרום אמריקאי עיתונאי רוס Budz בספר "אפקט של סקס" (2017), שכבר הצליח להיות בלוקבסטר, העמיק בדברים קשים בין המיניות האנושית וחיי היומיום של החברה, כולל כאלה תחומים כמו דת, פוליטיקה, פיתוח טכנולוגיה.ד '. איקס. קלוג כדי להגדיל את האטרקטיביות המסחרית של אלה סחורות, יצרנים החלו להוסיף לסוכר שלהם.

1 פתיתי תירס קרקרים עבור מדרכות אוננות 2 חותמות דואר לאבחון אי-פונקציונליות 3 ויברטור - פירושו ריפוי נשים "היסטריה" 4 המצאה "פצצה הומו" 5 כולם נראים פורנו 6 מלחמה בקונגרס למין טלפון ופגיעה בכלכלה 7 מוסלמי "נישואין" ב מְבוּלבָּל 8 זין גדול בפגישה אוּרוֹלוֹגִיָה

פתיתי תירס קרקרים אוננות מדרכות

מטיף אוונגליסטי ס '. גרהם (1794 - 1851) וד"ר ד. איקס. קלוג (1852 -1943) היו צמחונים משוכנעים ומתנגדים בלתי מתפשרים אוֹנָנוּת. כמה, מן הכספים המוצעים על ידי אותם היו מאוד בונה, לדוגמה, הפעולה של carboles על "חלקים רגישים של איברי המין" בנים נרגשים.

ההצעות הפחות קיצוניות היו "דוקטרינה כתות נאמנות של מזונות בריאים "כי שניהם האמינו כי דיאטה יש ענק השפעה על ליבידו. התוצאה של ההרשעה הבלתי מעורערת שלהם לצריכה ארוחת הבוקר מגרגרים ממוחזרים תשחרר את המהלכים מזויירות בלילה אוננות, היתה ההמצאה של האחוזה של קרקרים וקורבן קלוג. נערות ליווי בהרצליה

הוא נותן תשובות למסקרן שאלות על למה מועדפים פוליטיים מעורבים כל כך אינספור סקסי שערוריות, כמו דרום אמריקה מקרים צבאיים עשה סן פרנסיסקו "מכה" תרבות הומוסקסואלית, מה היה היעד הראשוני של ויברטורים.

שאיפות אישיות בישראל פשוט, אם אתה ילדה יפה מ בלארוס. ניתן לעבוד בישראל בתחום הפנאי. המראה מודל הבנות יוצעו לבנות קריירה בליווי. עבור "תאריכים" ביחסים עם אדם מישראל כדי להרוויח חודש מ -5600 יורו.

התוכן של המאמר בספר מגלה גם הרבה יותר מבדר, אבל סיפורים אמינים לחלוטין, שרבים מהם לא היו ידועים עד עכשיו ציבור רחב. הנה כמה דוגמאות למחקר מרגש זה, לא מתורגם לרוסית.

זה מאוד מעצבן עוקבים Gremma ו Kellog, שהאמינו כי ארוחת בוקר יבשה "התנזרות וטוהר מיני איבד את סגולותיהם כצניעות דיאטה ", והוא נעשה שווה לזה, "כאילו התואר שלהם השתנה פתיתים תירס על פתיתים פורנו".

בולים לאבחון זיקפה

ב אבחון רפואי פעם אחת מתורגל שיטה מרתקת לבדיקת הזיקפה בלילה. סביב חבר של המטופל הסתובב סימני דואר קלטת. אם הקרה בחלום קרה, הגידול במין חבר הרס ניקבוב על ידי Inter-Brands. אין הפרות של חיתוך חוצה חורים בסרט פירושו שאין זקפה באדם בלילה.

ויברטור - כלי ריפוי נקבה "היסטריה" 3

בעידן הוויקטוריאני אובחנו נשים עצבניות מחלה משנית פיקטיבית, המכונה "היסטריה". נשים פנו לרופאים, הקלה על הסימפטומים של "מחלה", עיסויים בחולי הנרתיק ידנית למעשה סייע רבות. אבל אוננות נידון, הגברות עצמן לא מאורס.

מאז עיסוי זה כבש שלם "שעה קפדנית" עבור האצה של התהליך הומצאה ויברטור. הדבר המצחיק הוא זה "מכשיר לחיסכון בעבודה", המציא את רופא האופנה, אשר נובע עיסוי הנרתיק ידיים עייפות מאוד.

המצאת "הומו-פצצה" 4

באמצע שנות ה -90, אחד הצבא האמריקאי Explorer הציע ליצור מכשיר שתגדיר את פלונונים של האויב לוחם לצורך האטרקציה הסקסית שלהם זה לזה. "הרעיון הסתיים, זה, שואף וקליטת העור של החומר הכימי, הלוחמים היו אמורים הופך להיות gays, "אמר. המונד, מנהל קבוצת הביקורת, אשר בסופו של דבר declassified הצעה זו.

בקשה לפיתוח "פצצות האהבה" משכה ב -7.5 מיליון. דולקים ונדחה. האקדח שקיבל את הכותרת "פצצה הומו" קיבל תהילה בזכות הכיבוש של אותו בעוד אלפיים שבע שנים, פרס שנובל, אשר מוענק מדענים למחקר יוצא דופן וחסר ערך לחלוטין.

כולם נראים porn5

כאשר מכון מונטריאול היה אמור להיות אחד מחקר עבודה, על המדגם שלה, הם צריכים גברים בני 20 שלא לא נראה פורנו. המחקר לא התקיים - לא 1 המשתתפים לא יכלו למצוא.

מלחמה בקונגרס למין על ידי טלפון ופגיעה בכלכלה 6

בשלב אחד, תשע מאות ושמונים ושבעה, הקונגרס האמריקני הציג את "חוק ההבדל", לפיו המשא ומתן "מגונה" נעשה בלתי חוקי. חיוג- a- פורנו החברה המתמחה בהעברה של סקס בכנות הודעות בטלפון, הגישו תביעה לנעד התקשורת הפדרלית הפרת התיקון הראשון. הדבר הכפול הגיע לבית המשפט העליון השקפת הרוב הוחלט: "אם הביטוי המיני הוא מגונה, אבל לא פוגע, הוא מוגן על ידי התיקון הראשון ".

אבל בית הדין השאיר איסור בטלפון "מגונה" דיונים, ולכן לא מסתכן בין הקצוות של "מגונה" ו "פוגע", ספקים של שירותי מין דומים העבירו את העסק שלהם לאחרים, עניים יותר מדינות מאשר סייעו לפיתוח של כלכלתם.

שירות ליווי בישראל משולם היטב. מכפילה, לקוחות - בחורים מוצלחים אשר במיוחד רוצים להסתכל בהצלחה בחגיגה, הליכה ישירות מתחת לטפל עם בחורה בהירה. הכנסה זו מספיקה, על מנת להבטיח באופן מלא ומלא.

לדוגמה, בתאריך אחד תשע מאות ותשעים ושלוש שנה Yankie שיחות בסכום של 5.2 מיליון דולר הוזכרו לחצי האי סן טומה, שממשלתו קיבלה כחצי כלי מיליון, שימוש בו לבניית מערכות תקשורת חדשות.

מוסלמי "נישואין" ב פרוזניות 7

במדינות מסוימות, מוסלמים יותר, יתקבלו בברכה נישואין זמניים, ורבים משתמשים באיגודים המקיפים האלה כיסוי דתי לתענוגות סקסיות. אז מקרר, אתה יכול פגוש זונות שהיו נשואים פעמים אריגה, שכן "טוב" לקוחות מוסלמים מבלים טקס חתונה לפני הכניסה בנות במגע. שעה לאחר מכן הם bred, אבל בגלל שהם היו כמעט נשוי כאשר הם היו סקסיים, אז לא רשום חטא.

זין גדול בפגישה אורולוגיה 8

בכנס של האגודה האמריקאית של אורומנס, תאריך אחד תשע מאות ושמונים ושלוש שנים לאס וגאס הפיזיולוג בן ה -57, ג'יילס ברינדלי החליט בדוגמה שלו הצג את הכשרון בתחום הריפוי אימפוטנציה. שפותחה על ידו המוצר, הוא הציג את עצמו במהלך הדו"ח שלו, אחרי זה זרק את המכנסיים, עקיפת הסצינה, כל הגאווה הראו נהדר, על פי עדים, שהוקמו חבר.

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכואנליטיקאי. אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. לעזור לזוגות לפתור קשיים בחיי סקסי.

עם סקס מחובר מסה של עובדות מוזרות ותופעות מרגשות. זה לא עוצר נשימה - אנשים מתעניינים תמיד בכל דבר הקשור למין. וגם אם מילה זו בחברה מוגבלת לא תתקבל בקול רם, המהות אינה משתנה: לכל אחד יש יחסי מין. כל האנשים רוצים את זה. אפילו שמרנים קונקרטיים עמוקים בבדיקות ברמה התת-מודע, debauchery ו standersions. תמצית אנושית כזו. ובגלל זה כל מה שהוא גם הוא קשור למין תמיד לנצל את הפופולריות המפוארת. הטבע שלך לא בכל מקום! ועובדות מוזרות על סקס זה רק מאשרת.

Просмотров: 392 | Добавил: wandakinirymwl | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar