12:28
האם סקס באמת תורם לירידה במשקל, או שזה מיתוס שהמציא גברים?

רוב הבנות רק לחלום לשכוח את חדר הכושר ומתיש אימונים, אבל באותו זמן לרדת במשקל. ורוב הגברים היו רוצים לעתים קרובות ככל האפשר עם רצפות יפות. מה עם העובדה שאתה יכול לקחת סקס ולשרוף קלוריות?

התוכן של המאמר

1 מה קורה לגבר במהלך איך הוא יש סקס? 2 מה החסרונות של סקס? 3 עובדות מעניינות 4 כל כך יעיל יותר, אימון במסדרון או במיטה במיטה?

זה כיף להניח כי כל השערות האלה בא עם גברים, בדיוק כמו לעתים קרובות ככל האפשר. אבל, למרבה הצער, או למרבה המזל, זה נכון. באופן מפתיע, לא? סקס, מובן, לא יחליף את שעתיים אירובי, אבל קלוריות שורף בדיוק. בממוצע, העוסקת בסוציאציה במשך שעה, אדם יכול לבלות כ 200 קלוריות. כדי להיות ברור יותר, בזמן אימון אינטנסיבי, אתה יכול לשרוף על 600 קלוריות, ואת הנורמה היומית של האדם 1800-2500. אבל על ידי כל אורגזמה האהובה מבלה הרבה יותר קלוריות, כ 400 לשעה. אבל, כדי למרבה הצער, בממוצע, הוא נמשך רק 15 שניות.

אם מישהו לפני כן זה לא מאמין כי מין תורם לירידה במשקל, זה מאוד עמוק טוֹעֶה. כדי לוודא שאמת שמעל אמר כי העובדה היא הכרחית להבין בדיוק איך הגוף עובד במהלך socia.

מה קורה לאדם במהלך איך הוא יש סקס?אני

בְּמַהֲלָך אדם באדם מפתחת הורמון חשוב מאוד - טסטוסטרון. הוא מי שעוזר להיווצרות של רקמת שריר. לכן, קצת קבלה היא בהחלט אפשרי.

לישראל אין מקום לדעות קדומות, ואילו המילה באה על הפעילויות בשירות ליווי. גברים מקומיים בעלי סטנדרטים מוסריים גבוהים. בהחלט כולם מודעים לכך כיום Esquiten הוא רק מלווה את הלקוח באירוע, מחזיק את השיחה ואת ליווי אישה בכיתה VIP ישמש סימן של המצב.

התוצאה תהיה בולטת לאחר חצי חודשים, כמו בחדר הכושר של אותו אפקט, יהיה אפשרי להשיג רק אחרי חודש של קנאי הַדְרָכָה. אם אדם רודף מטרה זו, הוא צריך לקיים יחסי מין במשך הלילה, כך שהגוף נח, טסטוסטרון, בדיבור בערך, השרירים של אמא.

בנוסף לשיטת הטסטוסטרון, הדופק עולה. הוא קופץ על 200 יריות לדקה. האדם מתחיל לנשום על 2-3 פעמים לעתים קרובות יותר מהרגיל. ברגע זה מתחיל הורמון נוסף להתבלט - קורטיזון. עם זה, חילופי החומרים מתחיל לעבוד מהר יותר. וזה גורם חשוב מאוד על ירידה במשקל. טוב יותר שהאדם פותח מטבוליזם, כך הוא יכול לצרוך קלוריות ליום.

פליטת אדרנלין היא גם על תהליך זה בנוסף. כדי להשיג כזה תוצאה במסדרון, יש צורך לרוץ סביב קילומטר אחד. חישובים מדויקים ועובדות על כמה קלוריות נשרפות במהלך סקס לקרוא כאן. https://tkescorts.com/

כבר מתוך הנתונים עובדות יכולות להיות משוכנעות שבדרך זו או אחרת תורמת להרזיה, אבל למרבה הצער, הכל לא כל כך פשוט, כי בכל מקום יש שלנו מגבלות.

מה הם חסרונות של סקס?2

רוֹב אנשים עשויים לחשוב כי סקס הוא תחליף נפלא לחדר התהילה, אבל ב יש לו גם מינוס משלה. לדוגמה, מעשה מיני אחד שולל אדם הנורמה של אבץ יומי המסייעת לגוף משוחזר. עובדה זו עשויה להיות שלילית להשפיע על בריאות האדם. לכן, אם אדם מחליט פתאום לשנות אולם ספורט עבור socias רגיל, יש צורך לשיר ויטמינים או כלול צדפות בתזונה היומית שלך, זה שהם עוזרים לשחזר הנורמה של אבץ.

עוד רגע, אשר יכול להשפיע לרעה על הבריאות הגופנית והנפשית של אדם - התעללות של חיי המין. רבים עשויים להיות מופתעים כי הם מאמינים כי אין שום דבר רע עם זה.

חלומות אישיים בישראל קל, במקרה שאתה מודל אלגנטי מהפדרציה הרוסית. אתה יכול ללמוד בישראל כיום בתחום הפנאי. בנות של מראה מודל יוצעו לבנות קריירה בליווי. עבור "תאריכים" עם אדם מישראל אפשר לקבל מ 6000 $.

זה לא נכון. עודף מיני, בדיוק כמו oversupply של אימון, מוביל את דלדול של מערכת העצבים, האדם הופך להיות עצבני יותר.

בנוסף, הביצועים מופחתים. לכן, אין צורך להתעלל או אימונים חרוצים בחדר הכושר, ולא חיי מין פעילים מדי.

עובדות מעניינות 3

לְנַסוֹת, שנערך בשנת 2013 סייעו למדענים לחשב את צריכת הקלוריות בזמן חוק מיני. זה השתתף בצעירים בני 20-25 שנים. למרבה הצער, רק 21 נלמד הטרוסקסואלי פרה. אבל המדענים הצליחו לעשות קצת מסקנה. מה הם ב בא? התוצאות הראו כי רגע של הזדווגות של גברים לבלות 4 קלוריות, ונשים - 3 קק"ל. וגם הם גילו כי מספר השקיע קלוריות ישירות תלוי במשקל האדם. יותר משקל, כך הוא יותר מוּתַשׁ. בנוסף, תנוחות בדיוק להשפיע על קלוריות. הקשה יותר תנוחה, יותר עלויות.

כל כך יעיל יותר, אימון במסדרון או במיטה במיטה?4

אולי לעשות אהבה לא כל כך משפיע באופן כל כך על דמותו של אדם, איך להתאמן במסדרון, אבל בהחלט הרבה יותר נעים. וזה ברור כי אתה צריך לפתור את כולם: ללכת לאולם או לקיים יחסי מין.

אבל יש לזכור כי ללא תזונה מאוזנת ונורמה קלורית מחושב נכון, אדם לא יוכל לרדת במשקל כי 80% של ירידה במשקל עושה ארוחות, אבל רק 20% - אימון. אבל מין תורם לירידה במשקל, כמו כל ביטוי אחר של פעילות גופנית. כמו שאומרים, הכל טוב במתינות.

Просмотров: 295 | Добавил: wandakinirymwl | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar