17:32
לגברים יש חבר קטן - ההיסטוריה של הגברות שהיא לא מרתיחה

אם אנחנו מדברים על מה נשים הם בלתי נגישים, סקסי, כמו אנשים נהגו להביע, insiable. כדי, כפי שנהגנו לקרוא, כל צורך לגישה! ואנחנו לא מגנים את הגברת לטופס וגודל הנרתיק שלה - זה לא מתקבל. הנה זהה לשקול עם גברים, כי היתרונות שלה הם לא הראשי.

התוכן של המאמר

1 10 היסטוריות של תענוג גדול יותר

כפי שלא היה נשמע שזה לא נשמע, חבר'ה עם חברים קטנים לא מתבקשת מיד לנהל פשוט לבנות עסקים או לעבור למין. ובכן, יש סטריאוטיפ - מאז גודל קטן, אתה בקושי להפתיע את הגברת, אז לשמור על "ענק" מצטבר איתך.

כדי להצדיק כי האושר אינו בסכום, כמה נשים הסכימו לספר את זיכרונותיהם על גברים. ולתת להם במכנסיים שלהם XS (או פחות), אבל הם יכולים משהו אחר.

10 קומות של הנאה גבוהה יותר

אמת Okrew

הוא באמת אהב את ההקדמה של צעצועי מין בתהליך: היו לנו ולרוטט טבעות, וכפי שאנו מבטאים, ויברטורים שונים, ואת פקקי תנועה אחוריים. זה טוב מאוד להדגיש את מה שאנחנו סוף סוף השתמשו את הנדרש בכלל, אפילו בזמן של משחק מקדים! מה שניסינו רק: אזיקים, תחבושת העין, קרח, ריסים. יש לציין כי כל זה יכול, בסופו של דבר, להשוות עם גודל קטן ממה שאתה כל כך הרבה בניגוד לשפר את המין?", - סמנתה, 20 שמונה שנים."אני יכולה להגיד בוודאות שכל הגברים שיש להם זין קטן, ג'נטלמנים אמיתיים! יש להם זמן להתאים לי ארוחות ערב בלתי נשכחות עם יין, פרחים - וזה הכל כמו זרע לפני סקס.

הזרמת במשך זמן רב, החלטתי כי עובדה שווא היה על גודל חבר קטן. כן, שבדרך כלל מודה בקול רם? כפי שהתברר מאוחר יותר, זה לא היה נכון לגבי העין. ואז הבנתי כי משחק כזה הוא אידיאלי עבור איך כולם יודעים לחשוף את עצמך. כל כך הבנתי שהוא משמש לעתים קרובות שיטת משחק דומה להכנת שותף.

החלטתי שהיה צורך להראות כי הייתי בטוח בדבריו - אחרי הכל, זה עדיין היה הולך כמה לחשוב על כך אנחנו עומדים נוחות! לייצג את החבר שלי הרבה פחות ממה שהוא תיאר. יש קושי במין, יש צורך לחבר איך ליהנות משני, אבל עם הזמן יש לנו פגז. ואפילו יחד לפעמים אנחנו צוחקים ובדיחה על הנושא של חברים קטנים, "- SOLV., 20 שמונה שנים.

אתה יכול לחיות עם זה

"החבר של אשתי הוא הקטן מכל מה שהיה לי. לא עבור אף אחד לא סודי זה אבל אתה יכול לחיות עם זה! בפעם הראשונה בינינו לא היה שום מין, התנהגות כזו נראתה לי מוזר. אבל כשראיתי לראשונה את הזין שלו, ראיתי שזה נראה בגודל קטן. באותו רגע בחדר היה חשוך, הכל יצא מהר כל כך עד שלא הבנתי שום דבר. אבל, מודע, הכי מגניב עם אדם שיש לו חבר קטן הוא שהוא כל הזמן מנסה סוף סוף לבוא עם תנוחות חדשות ואיכשהו אני שמח, בבקשה. כן, אורגזמה זקוקה יותר זמן, אבל אני כבר רגילה ", - ליסה ד, 30 שנה אחת.

גודל - לא הראשי

"למרות העובדה כי חבר של החבר שלי הוא קטן, היית יודע כמה אמון בו! הוא סופר בטוח בתוכו. זה לא מציאותי אפילו לחשוב על הכבוד הבסיסי ביותר - כך לא ממש.

שירות ליווי בישראל משולם באופן מושלם. שוב ושוב, לקוחות - צעירים משגשגים ששרפים את הרצון להיראות בפגישה, הולכים בהישג יד עם אישה מרהיבה. כזה להרוויח זה די מספיק כדי לכסות לחלוטין את האובייקטים הדרושים.

באותו זמן של הקרבה שלנו לא יכולתי לשמור צחוק מהתגובה, כפי שהוא קטן. לא היה שום גבול להפתיע, כפי שדמיינתי אחרת לגמרי (במיוחד, עם ביטחון עצמי כזה וביטחון עצמי!).

כנראה, הצחוק שלי אפילו היה כמה תגובה מגן מן ההלם לראות. אבל החבר שלי לא אכפת כלל, הוא התחיל להתבדח ואומר כי הגודל לא משנה. ורק היחס הנפלא שלו כלפי, דאגה מתמדת וללטוף לפצות על החיסרון הגדול שלו, "תרזה ד., 20 שמונה שנים.

בחור המצאה

"אני נפגשת עם צעיר שאין לו חבר גדול, אבל הוא מסוגל לעשות דברים מגניבים כאלה במין, שאני מקנא בי, כפי שאיננו מאיתנו לבדו, לא נורייה! הוא רק יודע איך לעשות גברת.

המין הראשון שלנו היה הכי טוב שהיה לי. חבר קטן - לא משפט. הו, כמה כיף הוא נמסר בדרכים שונות! הוא כאילו ידע הכל: איך לגעת בי ואיפה. אולי מה שהיה הרבה מליטה, הוא הקניט אותי, יכול. זה מאוד טוב להקצות כי באותו רגע לא הייתי אפילו מופרע על ידי גודלו - הכל היה ברמה הגבוהה ביותר. אומנים ושפה שלו עשה מה זה עשוי, בסופו של דבר, לא לעשות כל אדם עם חבר גדול, "גלוריה ב., 30 6 שנים.

הזהיר שזה לא לקח

"ישר לפני שיש לנו הכל, בסופו של דבר, זה קרה, החבר שלי הזהיר אותי שאני יכול להיות מאוכזב מגודלו. הבנתי שאני זורקת אותו בעבר, כי אנחנו מביעים את הפין, אז זה מוכן לגרוע ביותר. נהדר שהוא הזהיר אותי! נראה שזה הרבה נורא אם אראה חבר קטן לפני שהוא הודיע ​​לי במשרד.

הדבר הכי יוצא דופן הוא כי סקס שאנחנו הולכים לדבר בזמן, יפה. אני הראשון יודע שבינינו היה מקדמה ארוכה, ומאוחר יותר עם פשטידות שונות. המדהים ביותר בחיי המין שלנו הוא שאנחנו לא מפחדים לקרוא בגלוי על מה שאנחנו לא אוהבים במין, כמו גם שאנחנו מתעכבים לחוות. כזה תקשורת בתום לב y מעולם לא היה!", - חנו., 20 6 שנים.

בסיסי - נסה

"U, כפי שנהגנו לקרוא, הבחור הראשון, עם מי ישנתי, היה חבר קטן. אבל היה לנו סקס - שיק. הוא היה כל כך מתנהג במיומנות, שכל הסטריאוטיפים על חברים קטנים מפוזרים מיד. אבל אחריו, היה לי גבר עם כמה מאיתנו התרגלו לקריאה של כבוד גדול שלא ידעתי איך לבוא אלי, שלא לדבר על כך שהאורגזמה שלי לא התחילה כך."כבר ביום הרביעי הבנתי שהחבר שלי היה חבר זעיר! שום דבר לא השתבש על מסקנה זו: שתו יין מלוחים כדי לומר, שיחק ב 2 אמיתות - שקר אחד ". באופן כללי, מצוין, בסופו של דבר, בילה את הערב בדירתו. יש לציין כי הוא השמיע שתי עובדות שממנו נאלצתי לחשב את האמת ולא נכון: נולד בערב חג המולד, העין השמאלית - חבר לא מציאותי, קטן.

ג'נטלמנים אמיתיים

כולם כבשו אותי עם המפתה והאינדיווידואליות שלו. מטבע הדברים, כל זה לא היה מנסה: דברים חמודים כאלה חופפים את משמעותו של איבר איברי המין שלהם. אז באתי למסקנה כי חבר קטן הוא לא משפט!", - Annabella, 20 שמונה שנים.

סקס ראשון - בדיוני

"זה היה דבר - נפגשתי עם אדם שהיה לו חבר קטן. שלח תשומת לב לעובדה שאני לא אומר שהמין איתו היה רע, שכן בכל פעם שחוויתי אורגזמה. בכל פעם שיש לנו יחסי מין, הוא מפרץ משהו חדש, הביא פיתן בחיים האינטימיים. המסקנה מוטלת כשלעצמה: גודל החבר הוא בהחלט לא העיקרי, אבל אם הבחור יכול להשתמש בו - שונה לחלוטין "- אבי, 20 שלושה שנתיים.

Mal, כן למחוק

"גודל הקו לא אומר שום דבר! החבר שלי אנחנו ממציאים תנוחות כאלה שלא חלמת. אז להתנהג כמו חבר קטן - בדיוק את האמנות של כמה! הוא פשוט נכנס לזעם ופונה אלי את כל זה, לשים את זה בעדינות, היא שוכבת, ואני אוהבת את זה, אני שואל אם. כל הדברים והסטריאוטיפים על חבר מאג'אן אני מיד מציין בצד, כפי שאני בטוח - העיקר הוא לדעת איך לעבוד עם זה, "לינדזי, 30 שנה.

שפה "מחליטה"

"עדיין לא אכפת לי מהגוף המיני הקטן של אשתי, שאני אפילו לא חושבת על גודלו. תארו לעצמכם עובדה אחת שהכל, באופן כללי, קורה כמו באגדה. לכוון את תשומת הלב כי אתה כללה כי גודל לא להחליט דבר, ולא יש שפה מנוסה יותר וידיים.

התקשות רוסית וחוסר מידע זרועו מבט לא מדויק כי ליווי הוא עכשיו משהו, פגום, יש צורך להשתיק על עובדה זו. אבל ליחידות יש מידע כי לשירותי ליווי בישראל אין כללי לגמרי עם זנות.

זה מה, ו cunnilingus טוב - זה כל שבב ומיומנות. איך, איך אנשים התרגלו להביע, האיש שלי יודע כמה מתוק לגרום לי בבקשה ולספק את ההנאה של שיטת אורגזמות מרובות!

מעולם לא פגשתי כזה בעבר. לא עבור כל אחד לא סודי מה אני לגמרי defartyl. אין ספק, ראוי להזכיר כי העובדה כי הזין שלו אינו מספק סנטימטרים בכלל, על פי הסטטיסטיקה - לא אכפת כלל בכלל. זה לא ועקרוני כאשר אדם יודע איך לעשות דברים אחרים במין!"- אמה, 20 5 שנים.

https://romantik69.co.il/

Просмотров: 214 | Добавил: wandakinirymwl | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar