16:03
ריקודי חשפנות

רוב האנשים חושבים שהקנטת רצועות היא רק הסרה של בגדים, אבל זה לא המקרה. ארגונים רבים מציעים הדגמות של ריקודי חשפנות וההיסטוריה של הקשר שלהם לנשיות, סמלי מין ומשיכה מעמדית. ארגונים מסוימים מאמנים גברים ונשים כאחד בריקוד ארוטי או בטכניקות של קנטת חשפנות, כך שהם עשויים להופיע בפומבי עבור אחרים או ללמד שיעורים פרטיים.

היא גם נחשבת לאמנות נמוכה בשל כך שהיא פועלת בהנאה מנעורים בניגוד לכל אינטלקטואליזם עמוק.,

התוכן המופיע כאן הוא בעיקרו השקפה ארוכת טווח על מה הם ריקודי סטריפטיז ומדוע מתרגלים אותם.

פסקת מבוא: נערת ליווי פרטית

ריקודי סטריפטיז משתנים מתנועות איטיות פשוטות שנועדו לעורר רחמים ועד תנועות ריקוד דרמטיות וחושניות עם מחוות משפילות. אבל כדי שהזהות המגדרית של האדם לא תבוטל כסתם מינית, פמיניסטיות שמכבדות את עצמן חייבות לפעמים להתמסר לאובייקטיביות עצמית לרווחתן. מגע את השפתיים שלהם בצבע מבריק

יש לשים לב שנשארות הבחנות בכמה אדם מסיר או לא מסיר בגדים. אדם אחד יכול להתחיל רק בהסרת בגדים חיצוניים, למשל, ז'קט או חולצה, אפילו לעצור לפעמים לאפקטים. לדוגמה, יש בנות שמתחילות בהסרת הז'קטים בצורה מאוד סקסית וכשהן חוזרות לז'קט הוא מוסר מלמטה למעלה.

## נושא: תפיסות מוטעות נפוצות

## מילים: מיתוסים של פרסום

תפיסה שגויה: פרסום לא עובד אם הוא נראה כמו פרסומת.

False The Oxford Journal of Marketing מצא כי באנרים שסומנו "פרסומת" שיפרו את זכרון המודעות של הצרכנים וגררו זמן צפייה ארוך יותר. בנוסף, אם אתה חושב על זה באופן הגיוני שהמודעה שלך תיראה כמו אחד מהלקוחות שלך לא אמורה להיחשב כהטעיה רבה מדי אם אתה מפרסם במדיה חינמית (עלוני אבץ על מכוניות/מדשאות וכו') שבה כולם מצפים לדברים האלה.

עוד יותר אנשים צריכים להיראות טוב יחסית https://romantik69.co.il/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%a8%d7%9e%d7%9c%d7%94/|https://romantik69.co.il/נערות-ליווי-ברמלה/

מסרים של הסכמה ומכובדות מועברים רק על ידי שפת גוף, טון ומבחר בגדים/בגדי פטיש שנלבשים כדי לשמור על הבטיחות והאוטונומיה המינית עצמם. התפקוד החברתי הנצפה בדרך כלל עם חשפנות הוא פונקציה בעלת אופי מיני לשם בידור עבור עצמך, או עבור אדם שלישי.

ניתן לאתר את ריקודי הסטריפטיז לשנת 1879 לפני הספירה, אז הוזמנו אמנים לצייר ציורי קיר על שניים מהחדרים, מהם יכלו המבקרים להתפעל כשהם עברו במסדרון ארוך במקדש דיאנה באפסוס, מה שהיא כיום טורקיה. ציורי קיר תיארו ריקוד ארוטי ללא בגדים, המתפרש לעתים קרובות כסוג של חשפנות, בשל ההתמקדות המפורשת שלו בחשיפת שדיה ואיברי המין שלה. בדיקה גילתה כי בעוד שרוב הבעלים הלכו עם סגנונות חדשים כ-30 שנה לאחר שנבנו, שני החדרים הללו לא עוטרו עד מאוחר יותר מאחרים מכיוון שהם הוזמנו יד שנייה על ידי אנשים שרצו לשמור על הסגנון והאלגנטיות הקשורים אליהם.

אף אחד לא ידמיין רקדן אקזוטי היום כמי שגם רוקד ומשעשע עם מוט, אבל זה לא תמיד היה נכון. כל חשפנית התחילה כרקדנית שולחן שמסתובבת ועושה צעדי ריקוד בזמן שהם מתפשטים.

מרכיב נוסף במופע זה הוא ריקוד כיסא. בהתאם לצעד, החשפניות יכולות להצמיד את עצמם לכיסאות על הבמה ולשנות את התנוחות שלהם לעתים קרובות.

מסקנה: בתי ספר שונים מוקדשים לחינוך רקדני עמוד, או רקדנים אקזוטיים בכלל, כיצד לבדר קהלים שונים באמצעות ז'אנרים שונים של מוזיקה.

ריקודי סטריפטיז בוצעו בעבר עם מוט כרום מסתובב לאחר מלחמת העולם השנייה כאשר אלה נמכרו במהלך מלחמת העולם השנייה ולא ניתן היה להשתמש בהם יותר למטרות צבאיות. הופעות הוסיפו דגש רב יותר על אירוטיקה וחושניות מאשר בתקופות קודמות בהן הבמות כללו אנשים שרקדו סביב עמוד עד אמצע שנות ה-80.

בחלק זה, נעבור על ההיסטוריה של ריקודי החשפנות.

פעולת החשפנות המבוימת שואבת את שמו מהמונח נדרה שמשמעותו "לצאת לאט", ומתארת את מה שאישה בורלסק עושה על הבמה: היא מסירה שכבה אחת של בגדים בכל פעם (מושכת את הבגדים שלה ברציפות עם דיימונד ג'ים בריידי). והיא רוקדת זמן רב יותר עבור כל פריט לבוש. סוג זה של מופע מכונה "התפשטות איטית", או התלבשות על מתקנים ברחבי המועדון כשהמשמרת של אותו יום מסתיימת. הצגת המחצית הראשונה עקבה אחר ההיסטוריה שלה לזמן קצר לאחר מלחמת העולם השנייה בבואנוס איירס, אז נאסר על מייבל אלוורז, שחקנית באחת מההפקות התיאטרון הבולטות של ארגנטינה, לשחק במהלך השבוע הקדוש (פסטיבל התיאטרון הבינלאומי שהתקיים באותה תקופה ) אלא אם כן היא הזיזה את שיער הערווה שלה מהחלקים הציבוריים שלה על ידי העלייה במעלה החצאית במהלך הופעות. היא נזכרה, "קרה שהם התירו

Просмотров: 80 | Добавил: wandakinirymwl | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar