21:51
Samplexicosis ועובדות תשומת לב הגון על התנהגות מינית של בחורים

על זכר סקסי פנימה החברה נמסה משמעותית יותר מאשר על נשים. שמור את זה תחת שליטה זה די קשה. גברים כאלה לעתים קרובות להיכנס לגריל, נפרעו עם אישה של מישהו או בן זוג. הם יכולים הליכה על הצעדים האלה במודע, הבנת את כל הסיכון ואת האיום.Satiriasis נחשב מחלת נפש הדורשת ריפוי. סימפטוקסיקוזיס ו styriasis - לא כל העובדות שראוי לדעת בהקשר של זכר לִיבִּידוֹ.

התוכן של המאמר

1 Stemmptoxis 2 Satyriasis 3 אורגזמה זכרית היא רק 4 גברים לא נדרש פרלוד 5 גדול יותר השרירים, התלויה הוא במין

השיחה הנוכחית תהיה שימושית לא רק לבנות המבקשות להבין ולבצע משלהם נבחר. זה מוסבר ועל דוגמאות מרובות של עולמם של מנצח בעלי חיים וכמה מחקרים בתחום זה. עד כה חברות מדעיות לא רעלו סכסוכים על זה.אנחנו מספרים על מרתק אחד ניסיון.

סימפטוקסיקוזיס

מה זה כל כך? האם קיימת באופן כללי תנאי מוקדם בדיוני, אשר גברים מסבירים את היחס הלא מדויק שלהם נציגי נשים יפות.

אז, overabundance של חומר כלשהו בגוף האדם, נהוג להתקשר לרעיל. גם אם יש לנו overshought את רמת הויטמינים או המינרלים, ואולי שתה הרבה על מפלגה. אותם גברים מנסים לספר על הזרע, אשר מצטבר בגוף אם הם לא קיימים יחסי מין במשך זמן רב.

מספר בלתי מוגבל של אנשים בזה כולל נציגים של החברה המדעית, נוטה למשוך למשוך לפסיכולוגית הפרעות. קצת לפחות של מספר האנשים ולשקול לחלוטין את המחלה בסדר גמור.

הוויכוח הוא מובן למדי. לדוגמה, אף אחד לא יכול לאסור אנשים אוננות. במילים אחרות, בהיעדר שותף בסבעה בחיים שלהם בשלב מסוים, אתה יכול לשנות אינטימי צור קשר עם שביעות רצון עצמית. יש הרבה שיטות איך להתרגש בלי נוכחות של ליידי. סרטים פורנוגרפיים, התכתבות בפורטלים שונים, מצלמות אינטרנט צ'אטים עם דגמים, קריאת סיפורים ארוטי באינטרנט, צעצועי מין ב בסופו של דבר.

על קצה דק, אף אחד לא מבטל נתפס היכרויות בחדרי צ'אט מיוחדים. האדם יכול להסיר את הלילה פרפר, משלמים על הערכה של הצרכים העיקריים שלה. לכן למה על Stemmptoxis בֶּאֱמֶת?

אז אחרת, לא כל כך מזמן קבוצת חוקרים גרמנים סיימה את בניית חוויה בקנה מידה גדול. במהלך יישום שלו, ניתן היה להקים כי overabundance של הזרע בגוף אדם - באמת מחלה. מקובל לריפוי, אבל יש לו משלה סימפטומים סטנדרטיים ותוכניות תנאים מוקדמים.

Shlipoxicosis מתבטא overgrimsy. הוא יכול להתנהג ב Hamski, ממש לשמור תחת שליטה של ​​רגשות ואפילו להיות מספיק ברוטן. גם לחגוג תיאבון חופף, את המראה של דיכאון מצב רוח ונדנדה חושני. הסימפטום האחרון הוא אופייני יותר עבור נשים במהלך תסמונת קדם-מטרית. כן, והחבר'ה יש חוסר ארוך פריקת מין אמיתית גורמת למשהו דומה.

אתה יכול להוסיף תסמינים, מה שבסופו של דבר הצעיר מפתחת תשוקה מינית מועילה. הם פשוט נרגש אפילו מפנטזיות חולפות. ברוב המקרים אנו יכולים לעקוב אחר התנהגות דומה בנים נוער.

הם כבר התבגרו להווה ניסיון סקסי. אבל בגיל זה זה לא תמיד קל לפגוש את הילדה, מוכן לחלק בתולנות. בנוסף, לא כל החבר'ה נכונים, מה הם צריכים לעשות ומה הוא בעצם ציד.

בגיל ההתבגרות תסמינים של סימפטוקוקוזיס טווח מלא נוסף. אז מתייחסים לשפיכה לא רצונית מבנים גיל 12 עד תשע עשרה שנים. לעתים קרובות, מרווח הגיל כבר כבר: מ 14 עד 16. להתרחש לחלוטין בלילה הראשי כאשר חבר 'ה כיכב חלומות ארוטיים. אבל יש מקרים של לא רצוני זרעים בשעות היום.

מדוע חלק מהמדע החברה טוענת כי stemmotoxicosis - זוהי מחלה הדורשת ריפוי מיוחד? העובדה היא כי הסימפטומים אינם מציאותיים להסיר עם אוננות או שילם יחסי מין. רבים בוודאי לקיים יחסי מין עם האישה הזאת שתהיה מתוקה ופיזית וגופנית ברמה הנפשית. נערות ליווי באילת נערות ליווי באילת

במצב כזה מתאים תהיה הישג של אורגזמה לא רק פיזיולוגית. הזכר יקבל קישוט בכל התכונות. זה יעבוד את הכרייה של הורמונים oxytocin, פרולקטין ואנדורפין, הנקרא "הורמון של אושר".

SATIRIASIS2

כנראה שכולם מובנים מילים "Nymphomaniac". אז לאפיין את הגברת, אשר תשוקתו למין מושגת רמה מסוכנת. היא נמצאת בזמן בחיפוש אחר שותף ללא דופי. הבעיה היא שזה לא מסוגל למצוא אותו. היא מנסה לפעמים להגיע למספר העצום של שותפים מיניים, אך אינו מקבל את המדכא תַעֲנוּג.

גם nymphomanks מתקבלים ספירת נשים מעריצים סקס. הם פשוט מגיעים לאורגזמה שממנו הם בסופו של דבר לזרום לתוך תלות אמיתית. בנות כאלה אין הבדל עם מי לישון. הם כבר זמן רב החליטו לא לשים את עצמם מסגרות וגבולות ב מין בעיות.

הוא האמין בעיצומו של החבר'ה, בפרט, הרגיל הוא רקע סקסי חופף. סטֵרֵאוֹטִיפּ, הוקמה בחברה, אומר שהגבר תמיד מוכן למין בכל מקום.

תחזוקה של גברים מאובטחים - עבודה פסיכולוגית קשה. ישראל עשירה לא טרח בפומבי הוכחה נשים וילדים. זה יסודי לבחור אסקמנטל, אשר יהיה להדגיש את הרמה ויאוסף חברה יפה.

אבל זה לגמרי בלתי סביר. ובאמצע החברה הגברית יש אנלוגים Nymphomanok. סטיית הסקס שלהם נקראת Satyriasis.

יש השקפת עולם כי גברים מ טבע מונוגמנה. רוב החבר 'ה מבולבלים כדי לדון במשימות האינטימיות שלהם ולקושי אפילו עם הכי הרבה יקירים. לכן, הכנו חומר מפורט על 5 זכר ביטויים של סקסי.כאשר אדם יש זמן רב להימנע ממין, הוא חווה כך המכונה.

נכון, הם נערכו לא בבני אדם, אלא על חולדות. אבל כפי שהוא ברור, רבים מההתנהגות של 2 מינים אלה דומים. אז, בתא היה זכר אחד כמה נקבות. עכברוש, אשר farthalito הוא באור הזרקורים כמה שורות חולדה, החלו לעורר איתם לסירוגין.

כמו קצת חכם הגיע הזמן שהתברר כי האיש (חולדה זכר) לא יכול להיכנס לתקשורת מינית שוב ושוב עם אותו שותף. איך לתאים ישבו את החדש ביותר הנקבה, הזכר הופעל ומיד לקח איתה קשר. עם כל זה, אחרים נקבות הראו לו את יוזמתו, אבל לא עוד התעניינה אותו.

מה זה המקרה? התברר כי זכר לא יכול להתמודד עם אותו מספר בן זוג אינסופי פַּעַם. באופן שווה הוא נראה לאבד התלהבות. עם כל הכוח הזה ומין ההתרגשות נשארת זמין על ידי הזכר כאשר הוא מופיע במעגל שלה של החמוד החדש ביותר נקבות.

גברים עם Satyriasis מתנהגים קצת אחרת, שהוא סטייה ברורה מן הנורמה. הם יכולים להצטרף מגע מין עם אותו שותף או להקיף את עצמך כמה נקבות. למעשה, אין להם הבדל עם מי ואיך לקיים יחסי מין.

הם חווים עוררות בְּמִדָה נִכֶּרֶת. יש השקפת עולם שהזכר יש צורך הועיל, ונקבה יפה תופיע מיד לידו. למעשה, התנהגות מינית זכר לא כל כך קל לארגן. W רבים נולדים אלה, היכרות לא כל הזמן ערבויות להכות את המטרה ופרס נעים בסוף הערב.

למה זה כל כך ביסודו? ב רגע מסוים אדם מתחיל לחשוב על חייו מתגלגלים תחת מִדרוֹן. לא לספור סקס זה לא מעוניין כמעט כלום. אפילו פרופסור הכשרון להיות חיוני רק בהקשר של האטרקטיביות עבור הנשים.

לעבוד עם אבחנה כזו פסיכואנליטיקאים ופסיכולוגים. מעת לעת, לקוחות אפילו לרשום תרופות מַרפֵּא. כמה גברים שלמדו על קיומו של אבחנה כזו רשתות מנסים להסביר את אורח החיים של המחלה או בגידה. למעשה, Satyriasis היא מחלה נדירה למדי, לאבחן אשר מסוגל רק מיוחד גדול.

אורגזמה זכרית היא Easy3

על אורגזמה של הנשים לא אומר עכשיו רק עצלן. עם התפשטות פעילה של המחשבות של הפמיניזם בחברה, נושא זה הופך יותר ויותר בוער. באמת, על פי סטטיסטיקה רק 20 אחוז של נשים לעתים קרובות גם להשיג את הנקודה הגבוהה ביותר הנאה. אחרים רק לנחש איזה סוג של סקס פְּרִיקָה.

מסיבה כלשהי בהקשר זה התחל לקרוא כי אורגזמה זכר היא למעשה מאה אחוז סיום לפחות חוק מין. במציאות וגברים לא תמיד מצליחים להירגע על התוכנית המלאה.

אל תיקח שפיכה זכרית עבור גודל מוחלט. באופן דומה, לא לכתוב את הצעת החוק ואת הנפש מין מין. הצעיר עשוי בהחלט, אבל לא להגיע לסוף ההרמוני - זו עובדה.

אנחנו לא אומרים את הדיונים על נשים אורגזמה היא רע. רק מיידן לא צריך לחשוב שהצעיר מתרגש cums עם מחזור הרצפה. עבור הכשרון של אורגזמה, הוא גם צריך לעבוד קשה. בפרט, המצב עצוב, שבו האישה לא מראה את עצמה במין, ואת שלה שותף לא יכול להיות נרגש כזה טנדם. כל אחד מן הצדדים צריך לעשות תפקיד מסוים זוג, רק אז יהיה מעולה ואדם גְבֶרֶת.

גברים לא נדרשו פרלודס 4

הבא הוא מספיק סטריאוטיפ חסר אינקומטיות של המין הגברי הוא מיידית רְגִישׁוּת. למגרין של הבחור הנדיר יהיה בר מזל להתרגש מה -19 רק המבט על כל הנשים.

באופן טבעי, אנחנו לא מכחישים את זה תקשורת מתרחשת על אינסטינקט של בעלי חיים. אז גברים, טוב, רבים נשים לפעמים מבהירות את התנאים המוקדמים של עצמו. ואפילו כאן צריך יש גורם של פיתוי, תשוקה. הם לא נראים במקום משוטט. שותפים בהחלט חייב להיות חמוד זה לזה. באופן שונה פשוט לא יקרה.

אם נאמר כי החבר'ה אינם נדרשים הקדמה, אז זה השקפת עולם לא נכונה. האיש בדיוק צריך פול שותף פוטנציאלי. היא חייבת לחבר אותו משהו. ב המקרה עם הבנות עובד את העיקרון של רגשות מישוש. נערות ליווי באילת

גברים יכולים לאהוב ריח ליידי. מישהו לא יוכל להתנגד מול קוקט מוכשר עַלמָה. מראה יפה אחר. לדוגמה, זה עובד עד עכשיו צוואר מסוים, תלבושות הדוק ושפתון אדמדם על ספוגים.

בפרט, בזהירות תשומת לב גברים מתרכזים במחוות ובגוף פלסטיק שנבחר. אולי רבים מהם אפילו לא מבינים זאת, אבל האינסטינקט הטבעי הוא תמיד עבודות.

את השרירים יותר, תלוי יותר הוא סקס 5

עובדה אחרונה על זכר Sexapillary היא כי נפח מסת שריר הוא בשום אופן לא קשור פעילות סקסית ו fourome במיטה. זה לעתים קרובות ההפך. אם הצעיר עשה טפסים מדהימים לא על חשבון שיעורים עקשנים במסדרון תזונה נכונה, ועזרת סמים.

בית מרקחת, אשר נלקח אפילו לחלוטין חבר 'ה הצעירים, רק נזק בחיי סקס. מתוך מסלול ארוך של סמים אי-פונקציונליות זיקפה עשויה להופיע. במילים פשוטות, השותף אפילו לא מתחיל אם בן זוגו הוא אנג'לינה ג'ולי. לתוצאות סבירות גם מוסיפים את הפיתוח של אימפוטנציה מלאה אי פוריות.

גבירותיי לעתים קרובות יותר לשים את תשומת הלב שלהם גברים אגרופים חזקים. בחורים כאלה, הם יכולים לשקול פיזי כוח. תת-מודע צורה בקנה מידה גדול של אדם יכול להיות נתפס כתמונה Fourror, היכולת לספק הגנה לילדים נקבה ועתיד. עוזר לזוגות כדי לפתור מתוח בחיי סקסי. התנהגות זכרית ובכלל, המדינה הנפשית עשויה באמת, בהתאם לשביעות רצון מינית - זו עובדה. אם הבחור יש stemmptoxicosis, זה יהיה אכזרי, זה יהיה משמעותי ליפול את הפרודוקטיביות שלה במונחים של עבודה. האיש משתנה מאוד, אם הוא חווה את הפגמים של המין.

למרות צירופי מקרים refutate לא יהיה כלום.

בואו נסוג. סֶקסִי התנהגות החבר 'ה לשווא נחשבת חזה רגיל. ובקומה חזקה יש חוסר אונים.

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכואנליטיקאי. אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. כמעט אנחנו אנו יכולים לטעון כי פעילות מינית ועקביות לא תלויה באמת מן נפח מסת שריר.סטריאוטיפ זה זהה מאז כמה אמונות. לדוגמה, מישהו מנסה להתאים את הגודל פני פרוטה על בסיס גודל הרגל שלהם או אורך האף. בדרך כלל, ב תכונות אלה נכשלות לחזות תוצאה ברורה.

אוננות מסייעת רק בחלקו - עדיין לצוד סקס רגיל עם שותף.

בישראל, אין בהחלט דעות קדומות, ואילו הנאום נכנס לשירות ליווי. גברים מקומיים בעלי סטנדרטים רוחניים גבוהים. כולם מבינים את זה, בתורו, Esquiten היה לא יותר מאשר מלווה את הלקוח באירוע, מחזיק את השיחה ואת הליווי האישה בכיתה VIP יהיה אינדיקטור למעמד.

להבין, לכל בחור יש מין משלו, רמת הליבידו. אבל הרוב המכריע של החבר 'ה עדיין צריך קרבה אינטימית - אם רק אנחנו מדברים על asexuality. פריקה סקסית - התחייבות של מדינה מוסרית חזקה.

Просмотров: 92 | Добавил: wandakinirymwl | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar