17:41
זכר אגואיסט במיטה - מה לעשות וכיצד להיות?

נשים חיות קשה. עבודה נמלטת, החיים מצטרפים, גברים זועמים.

ליישם חלומות אישיים בישראל בקלות, אם אתה אשה מענגת מרוסיה. אם לעבוד בישראל בתחום הפנאי. נשים של מודל חיצוני לתת קריירה ליווי. עבור "תאריכים" עם אדם מישראל, אתה יכול לקחת חודש מ 5500 יורו.

במיוחד הכל קשה ועצוב עם גברים. נשים חיות או נמצאו על בסיס של פרמטרים רבים: תחושה ואטרקציה, קהילת אינטרסים ותצוגות על החיים, הנוחות והטיפול, הרווחים והזדמנויות לספק משפחה.

התוכן של המאמר

הוא חושב רק על עצמו במיטה 2 הוא אגואיסט בחלקו בשל אשמתם של נשים עצמן 3 הוא מקלקל חיים ובריאות

כל הרכיבים הללו חשובים מאוד, וקודם כל, נשים עושות להתמקד בהם, נע לעבר המקום האחרון גורם כזה חזק כמו סקס. לא רק סקס כאינטראקציה פיזיולוגית של שני אורגניזמים, ומין בכל חוש הוא הרמוני, מביא סיפוק משני השותפים. הנה הצרות העיקריות ... כמראה בפועל, הבעיה העיקרית ביחסים אינטימיים היא חוסר היכולת המוחלטת של גברים כדי לספק נשים במיטה. לא בגלל שהם אימפוטנט, לא, עם מקרה זה רוב הסדר.

הפרעה באחרת - כי גברים אפילו לא מנסים לשמח נשים. הם רואים את זה נורמאלי כשהם cums עצמם, ואת השותף לא מקבל כלום - לא סיפוק פיזי ולא פסיכולוגי. תמונה מוכרת? אה, כן, מוכר כמעט לכל אישה, כאשר האיש שלה אגואיסט במיטה.

הוא חושב רק על עצמו במיטה

הוא לא שואל ההעדפות שלה בהן היא רוצה שהיא רוצה ומה מעניין לה בכלל. במיטה הוא כשלעצמו, הוא לא אכפת מהרגשות והרגשות, למעט משלהם. זֶה הדמות עסוקה במלואה עם עצמו ואת "חברו", והגברת היא רק כלי להנאה. משהו כמו אובייקט פנים או רהיטים, רק בנוסף שיש הרבה שימושי מובנה פונקציות.

רוב האנשים אפילו אין לי מושג על איזה סוג של אורגזמה. לא, הם בהחלט שמעו את זה פלא, אבל איפה ולמה, לא זוכר. ולכן זה לגמרי מיותר ושטויות לא חשובים. באופן כללי, אורגזמה של אישה תמיד קורה לבד, ולמען לו אפילו זן לא הכרחי - עוד תפיסה מוטעית נפוצה בזכר.

כל אדם מראש רואה בעצמו מאהב מחלקה ראשונה, ורק מאחת מנוכחותו הגברת צריכה לחוות תענוג פראי. מאצ'ו זה עושה קצת טלוויזיה פרימיטיבית, לרוב קצר, וזה מאמין שהוא עשה את שותפו במלואו. "עשיתי כל שביכולתי! - זכר קורא. - סיימתי, ומסיבה כלשהי היא לא ". מה שהוא עשה "כפי שהוא צריך", הוא מובן רק לו לבד ..

הוא אגואיסט בחלקו באשמת נשים עצימות

לעתים קרובות, ההתנהגות והתגובה של נשים על התנהגות כזו של גברים תורם לעובדה כי השנים והעשורים לא השתנו. ולמה, אם הוא וכל כך טוב, והיא סובלת? כשהגברת מאוהבת, היא יכולה לעצום את עיניו במשך זמן רב לאדישות, להסתגל אל השותף ולחקור אורגזמה. למה זה נעשה? ראשית, לא לאכזב את גיבור המיטה שלך ולא להבין אותו האגו.

שנית, לא לראות אותו פריגיד, כי שוב, הווידוי העצמי שלו יסבול, שביר כל כך, כמו אגרטל קריסטל. זה עוקב אחר הסיבה השלישית: אם אדם לא טוב מאוד במין, זה לא סביר לבנות מערכת יחסים נוספת עם האישה הזאת - זה הפחד העיקרי ומורכב לה. למה זה קורה ומה לעשות הוא נושא נפרד, אבל העובדה נשארת: אישה סובלת סקס מבלי לקבל כל הנאה ממנו.

כמה זה יכול להמשיך? כן כמה בבקשה, אולי אפילו כל חיי. השאלה מתעוררת: אם יש צורך לסבול ולהיות צעצוע כדי לספק מישהו, אבל לא תשוקות המיניות שלו? התשובה כאן היא חד משמעית - לא, אין צורך. אם האיש הוא אגואיסט במיטה, אז אתה לא צריך לשתוק. אדם חייב להבין אישה ולספק אותה.

רוסית שאינם פנסים וחוסר השלמות של מידע העבירו שיקול דעת לא מדויק כי ליווי הוא משהו, פגום, שניתן לעובדה זו כדאי להשתיק. אבל מעטים יש מידע כי שירותי ליווי בישראל אין לגמרי יחד עם זנות.

זה לא יפגע כדי לקבל את הרעיון של אזורי ארוגני נקבה ותכונות אורגזמה נקבה.

לכן, אדם חייב להיות מעוניין, באמצעות ההערכה העצמית המחורבנת שלו. אֵיך? כן פשוט מאוד! קול מה שאתה אוהב ולתת לו לעשות את זה. ולהיות בטוח לשבח על זה, הוא יהיה מרוצה ויתן תמריץ לנסות.

למרבה הצער, רוב הגברים אינם מסוגלים לבוא עם תרחיש או משחק במיטה, אין להם מספיק פנטזיה. ולכן הבנות לקחת את התהליך בידיהם ולפעול! להסביר, להכתיב ולדרוש. כן כן, אנחנו דורשים! לאחר ששיחק על האגואיזם שלו, דורש ממך להנאה ולהראות לעצמך מאצ'ו אמיתי. זה לא הכרחי לעצמו?

הוא מקלקל את החיים ואת בריאותם

לדברי פסיכולוגים וסקאולוגים, 6-7 מתוך 10 נשים לא מקבלים אורגזמה ממין עם שותף. במקביל, הם לא פריגיד, בריאים וחווים בקלות אורגזמות, למשל, שביעות רצון עצמית. אבל סטטיסטיקה מפלצתית, אם כי? למרות Vtsioms ו Levada-Center אינם עוסקים בחישובים כאלה, מצטער. זה מאוד שימושי לדעת איך הבנתי את איכות החיים ובריאות ממרוב הנשים שלנו. כדי לתקן את זה, אתה צריך להעלות אמפתיה וזהיר, רגיש היחס לאישה מאז ילדות. אחרת, למה היא צריכה להזדקק לאגואיסט מחוספס, בלתי נמנע? https://www.israelxclub.co.il/girls-cat/%D7%93%D7%99%D7%A8%D7%95%D7%AA-%D7%93%D7%99%D7%A1%D7%A7%D7%A8%D7%98%D7%99%D7%95%D7%AA/

למידע נוסף על מה תכונות האגואיסט של אדם אהבה יש, וכיצד להסתדר איתו, אתה יכול לקרוא במאמר שלנו על ידי הפניה.

Просмотров: 385 | Добавил: wandakinirymwl | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar