04:43
3 צעדים כיצד להיפטר כמה לחשוב על תלות מינית

סקס יכול להיות הרבייה, המאשר דברים מבדרים, - אנשים כבר מזמן, החלו להיות בבקבוק בכל 3. השתקפות של בידור סקס ניתן למצוא בספרות, ציור, סרטים, טלוויזיה. אבל מוגבל, כמנהיגים דתיים, בסופו של דבר, ממשיכים לקרוא לו חטא, ו retrograds תרבותית תלויים עליו תווית, כמו רבים באים לידי ביטוי, "תלות מינית".

תוכן סעיף

1 הרשעה בחטא 2 תלות I "סקס בלתי מבוקר" 3 אתה מחשיב את עצמך איך לצאת מִין 4 שלב 1: מחשבות 5 שלב 2: אתה מודאג לגבי פעולה 6 שלב 3: מאוד רוצה לשנות

לכן, אפילו בעולם המודרני, סקס בידור, כמו לפני שזה נראה כי כמעט כל חרדה, אשמה ובושה, ורוב אלה שגדלו בסביבה מוגבלת חברתית הם חווים מצוקה של כמה אנשים חושבים על סקס מול גבולות זוג רגיל יחסים.

הרשעה בחטאיות

כך גם לגבי כמה מאיתנו מתייעצים, האחול האמיתי, לא לשקול את זה משהו "פרוע" או "לא ראוי". יש לציין כי היום הוא בלתי אפשרי שקול "התמכרות", אבל רק אחד הביטויים של המיניות, תנאים כי המעשים שלך לא להזיק לך, חברים של המשפחה שלך או אנשים אחרים. המקור העיקרי של אזעקות גברים - אוננות תחת פורנו.

בקרואטיה, החוקרים נבדקו אלף תשע מאות תשעים ושמונה גברים. ראוי לציין כי חלק של המשתתפים הפעילים ביותר מבחינה מינית באופן ישיר. אבל חלק אחר מהם, בדרך כלל, עם דתי עמוק חינוך, הודה במצוקה בגלל ליבידו הגבוהה שלו. הגברים האלה הרעיון שהמין הבידור חוסן מנערים - תופעה לא מוסרית. מדענים של המכון לאוקלהומה ראיינו תשע מאות ארבע גבירותיי ושבעה מאות 70 איש אחד על הצגתם של פורנו.

התקשות סובייטיות וא נכון של המידע הולידו מסקנה שגויה כי ליווי הוא עכשיו משהו, הוא מביש, זה, עובדה זו צריכה להיות שותקת. אבל היחידות יודעות כי לשירותי ליווי בישראל אין שום מפרק עם זנות.

כמעט כל גינו הוא, ראה את עצמם פונדמנטליסטים ואמר על הבושה והרגשה הנוראה האשמה שגרמה להם להציג את הווידאו. במכון קזוב, החוקרים ראיינו את אלפיים מאתיים ושני מבוגרים, מי מהם בעקבות ההתמכרות לצפות בפורנו באינטרנט. מאלה שענו על קטגורי "לעולם לא", רובם תיקנו את עצמם עם כל דת מגנה אוננות ופורנו.

תלות א "סקס בלתי מבוקרת" 2

החושים לעתים קרובות מאוד לרכוש את צורת הפנטזיות, וזה די, כפי שכולם יודעים, מתעורר, רגשות רגילים. מאוד, איך כולם אומללים, מחשבות יוצאי דופן על סקס יכול סוף סוף לדפוק תחושה, בדק, אבל הם לא נזק לא שייכים למשהו חברתי לא מקובל. חרדה צריכה לגרום למעשים, אבל בין הסדרה מחקר עובד רק 0.6% מהגברות ו -0.8% מהצעירים אמרו כי שלהם, כפי שנבלה את הזמן, מיני מעשים עשה עבור קשיים בפועל שלהם. זה פחות מ 1% מהאוכלוסייה.

כמעט כל הנשים מאמינים כי הם איבדו שליטה עצמית, רק בשל העובדה כי היו כמה שותפים מיניים, ומוסר ציבורי נציגים דומים נקראו מזמן "שרמוטות". אבל, קצת מחקר קבוצות הן כמו אנשים המשמשים להביע, גבירות מיניות הראו כי נשים כאלה שמרו תחת שליטה בעצמך, הם עשויים לקיים יחסי מין יותר מאחרים, אבל העיקר הם לא לאפשר תצוגות לא מורשות להשפיע על ההערכה העצמית שלהם.

אתה מחשיב את עצמך איך כולם נמס, לתלות Tex3

קיצוני לא של כל אלף לאדם יש חמישה מדים שלה לפגוע בעצמו או באחרים. זה קצת אחוז ולא סביר שאתה נכנס לתוך זה. כמובן, כולנו יודעים היטב מה אתה די מפחד להיות בין זה, או לחשוב כי המעשים האינטימיים שלך למנוע היטב איזון? נסו לעשות שלושה צעדים כי מניחים להתמודד עם זהירות שלך, להתמודד עם דאגה, ומאחל לך לשנות את המצוין המיני שלך.

שלב 1: מחשבות

בהתחלה, לפזר, מה גורם לך לשקול את עצמך סקס תלוי;

הפנטזיה שלך מדברת אליך? אבל אנחנו לא אחראים עבור מחשבות, ואנחנו אחראים על המעשים שלך. אתה אפילו לא יכול לדמיין, כמה אנשים חווים כך לדבר, כמו רבים באים לידי ביטוי, פנטזיות מיניות כי הם מסוגלים לדאוג, לבלבל ואפילו להפחיד. במקום שהם נשארים פנטזיות, אז אין תנאים מוקדמים לדאגה. ההורים או הכנסייה מותקנים אמון כי אוננות ובידור סקס - נענש רע? אתה יכול להאמין או לא, אבל סקס כזה, כמו סיפוק עצמי, הוא התנהגות מינית רגילה ובריאה, וזה עוסק ביותר של אנשים. מי מאמין כי המיניות שלך היא בעייתית: אתה בעצמך או שזה השותף שלך? ולא לך, ואז להחליט, הוא משמעותי למנוע ממך במעשים המיניים שלך לעשות אחריות יומיומית לפני בית הספר, עבודה, משפחה וחברים? ולא סוף סוף זעם השותף שלך, לגלות, למה הוא (היא) בטוח בזה, ו, סביר להניח, תצטרך לעבוד יחד מעל תנאי המוקדם שלה (שלו) במקרה השלילי למין שלך.

שלב 2: אתה מודאג לגבי פעולות _2

נשים לעיתים קרובות לאבחן "תלות במין" רק בגלל הרצון של זוג שותפים. אבל הפופולריים ביותר כמה הם חושבים, ארוטי פנטזיה היא סקס מחוץ למערכת עם שותף רגיל, או כמה קצר. לא בתשובה רעיונות דומים, הם מרגשים אותך, ולא ב זה שום דבר לא מרקש. כולם סוף סוף מייצג כי הוא מתחיל מינית חזקה יותר סך הכל. נערות ליווי בראשון לציון

למה חלק אחד של החברה, באופן כללי, מחליט כי השני נגוע "מינית מכור לסמים? לרוב תוצאה זו עמוקה כפי שאנו מבטאים את הדתיים המושרשים חינוך. למרות כל הדיונים על "תלות סקס", זה מדהים כי זה לא מאוד יפה מחקר עבור שכיחות של זה תופעות. נראה שזה לא היה מפתיע, אבל סומדו עם הפופולריות של הצבא, באופן כללי, היא התייחסות למחקר חדש זילנד, שם השתתפו תשע מאות ו -40 איש: 13% מהגברים ו -7% מהגברות ציינו זאת בשנה האחרונה חש שהם לא היו מסוגלים לשמור על שלהם בשליטה גוזות סקסיות. אבל הרגשות שלנו ומעשים - דברים שונים לחלוטין.

אבל לא לראות או לפעול איך, כפי שאנו איתך, אנחנו תמיד מדברים, הם דבר כזה, בושה, חרטה מצפון ותחושת אשמה. לא עבור כל אחד לא סודי מה וזה באמת סכנה של בריאות איך, כפי שהיינו גירוד, פיזית, כמו גם אנחנו יכולים לדבר נפשית.

שלב 3: הרגל כי האם אתה רוצה לשנות את .33

במקום לומר הם משוכנעים שאתה לא מסוגל לפעול שמור בשליטה, תכונה אליו כאחד, כמו שאנו מתייעצים, הרגלים לא נעימים, מ אשר אנשים התחילו שיטתי להיפטר.

פירוט המפעילים שלך (רגעים, כפי שישבנו בזמן, מתיחה חזקה הרגל). לעתים קרובות הוא חוזר על עצמו בשל מתח, בדידות, משעמום, עד סוף יום העבודה. ראוי לציין שכאשר אתה מבין את החלק העליון של המפעילים, לנסות לעקוף אותם על ידי מציאת כיבוש מסיח. החל את הצדיקים 10 דקות. כמובן, כולנו מאוד יודעים מה הם מנסים לדחות את אחד שלך בכל פעם, כמו הרבה מאיתנו לבד אומר, הרגל מיני, לפני אחד יכול. זה יהיה רע אם לא שנבחן במה שהוא קשה, לקחת את עצמך משהו, למשל, שואפים, להתקשר לחברים, לבדוק את הדואר החשמלי. כאשר מתברר לדחות פעולה מינית לא הולמת במשך 10 דקות, להאריך את הזמן עדיין. לאחר מכן, אתה לוודא לא 100 אחוז לציית הרגל שלך. לכוון את תשומת הלב שלך לעובדה שאתה יכול למתוח עיכוב של 10 דקות על הצמד. אלא לא יעבוד, אל תטעו. כולם ברורים כי הרגלים לא להיפטר מהבאים, ואתה לא צריך לוותר על 100 אחוז לך, אבל רק כדי להרים בתדירות שלהם. הניסוי כדי למצוא את הטוב ביותר מאפשר לך לעכב את ההרגל, ואת לנקוט אמצעים אלה מאשר הם עובדים. במקום להשיג קצת הצלחה, אבל סוף סוף התחלתי הישנות, לא פאניקה. לנתח מדוע לא יכולת להתנגד לפני הפיתוי, וזה היה הרקע של ההדק, לעשות תרגיל ראשוני עם 10 דקות הימנעות.

ייתכן שיהיה עליך כמה ניסיונות להבין, מה עובד בשבילך ומה לא. זכור, אתה לא "מכור". באמת להיפטר למרות שההרגל הרע הוא תהליך חינוכי וקשה מאוד. ולא ne יוצא מן הזמן הראשון או השני, לא להוריד את הידיים, נסה שוב, וב התוצאה תשיג את התוצאה הרצויה.

ויקטוריה פומנה

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכותרפיסטית.

שירותי ליווי בישראל משולמים באופן מושלם. לעתים קרובות, לקוחות - צעירים מצליחים אשר מבקשים להסתכל outplayed בחגיגה, לוקח יד עם בחורה בהירה. הרווחים האלה די די, על מנת לכסות לחלוטין את כל הכרחי.

אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. לעזור לזוגות כדי לפתור קשיים בחיי מין.

האסטרטגיה של להיפטר תלות מינית ישירות, באופן כללי, תלוי בשלב של קושי. במקום כולם לא כל כך רע, אתה יכול לפתור את השאלה ללא עזרה של אחרים - פשוט בצע את המועצות שהוצגו במאמר. מייצגים עובדה אחת, כי לעתים קרובות אדם פותר משהו, באופן כללי, לעשות עם התמכרות מינית, רק כאשר הוא הופך מאוחר, ואת הבעיה הופכת אופי פתולוגי. אז הדרך היחידה להתמודד עם זה הוא ביקור בפרופיל מיוחד. זה עשוי להיות סקסולוג או פסיכותרפיסט, בהתאם הניסיון ויכולות של הרופא. הרופא יבחר את הטיפול הרלוונטי יעזור להיפטר מתלות מינית.

Просмотров: 551 | Добавил: wandakinirymwl | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar