01:43
עיסוי ארוטי הנקה: טכניקה ואינדיווידואליות

אם אתה שואל את החבר 'ה איזה חלק של הגוף של האישה הם רק לחשוב כמו שאנחנו כל הזמן אומר, סקסי, אז רוב התשובה היא שזה השד. בפנטזיות ארוטיות, נציגי קומה רבת עוצמה, היא סוף סוף תופסת מקום אקדמי נערץ. במקביל, יותר שדיים הנערה, יותר תענוג היא גם גורם לגברים. זה יהיה רע אם לא היה לנו את העובדה כי גודל החזה יש גם משמעות חשובה. ב -1, אנחנו מדברים על איך הרכיב האסתטי הוא. לשים לב לעובדה כי ב -2 רמות, בולשיט יפהפיות יכול רק לכלול איך אנחנו רגילים לדבר, המחיר שלך הוא שירות מרתק - עיסוי חזה ארוטי. אנחנו צריכים להדגיש את העובדה כי נראה את האינדיבידואליות של תוכנית זו, אנו גם לנתח את טכניקת הביצוע.

אינדיבידואליות של עיסוי חזה ארוטי

טכניקה זו יכולה לייצג, כפי שכולם יודעים, חלק מהפעלת הגוף או סוף סוף לשמש תוכנית עצמאית. תרגול כפי שהוא יהיה המוצא המזרחי, כמו רוב סוגי trussage. תארו לעצמכם עובדה אחת, כי במזרח היתה אמונה כי אתה יכול סוף סוף לעבור אנרגיה זה לזה דרך הגוף העירום. הינכם מתבקשים לשים לב כי הלקוחות מרגישים עליזים, וכפי שאנשים נהגו להביע, עודכן. יש לציין כי שדיים של נשים הם כלי עיסוי טוב. היא, כמו שאנשים רבים חושבים, רכים, גדולים, יש גם פטמות, נוגעים בעור של החבר 'ה, מעורר רגשות נעים מאוד מאוד.

ראוי לציין כי לבצע טכניקה זו, המעסה מחויב, באופן כללי, להחזיק די טוב כמו אימון גופני, כי סוף סוף, זה יצטרך לשמור על המשקל של הגוף שלו על היד, כמו במהלך pushups. זה די קשה, ולכן לעתים קרובות עיסוי של השד משמש רק כמרכיב התוכנית. סביר כי craftheritsa עם קצת חזה לעשות, כמו אנשים משמשים להביע, עיסוי כזה יהיה לפעמים קשה יותר, כי הם יצטרכו לצאת אפילו נמוך יותר, טוב, ואת הסיכוי הוא נהדר, כמו רבים הם לידי ביטוי, העובדה כי הלקוח הוא למעשה שום דבר, יהיה להרגיש. מעסה עם 3 גודל ועוד ניתן גם להיות בבטחה להוסיף שירות זה למעבר שלהם.

מכונות Emrosaza חזה

כמו בכל מפגש אחר, התפקיד הראשי כאן הוא כדי לדבר משחק לחות. יש צורך ליישם איך אנשים רגילים להביע, שמנים מיוחדים או ג'לים שיספקו את הלקוח הטוב ביותר להחליק השד. גם מאוד ביסודו, לפי הסדר במהלך עיסוי אנשי הפטמות היו קשה, זה יהיה ליצור את ההשפעה של גירוי טוב. בשביל זה, הם יכולים לשטוף עם קר, כמו אנשים רבים חושבים, מים או, באופן כללי, להשתמש קוביות קרח.

מושב, לשים את זה בעדינות, עובר עם איך אנחנו מביעים, יישום לא מזויך של חלקים הבאים: דירות דיסקרטיות במרכז

  • לפני שתמשיך עם המניפולציה עם האורח, המעסה משיכות ולוש את גופו, ובמיוחד את השד. ואפילו לא צריך להגיד כי בערך, האישה סוף סוף עושה את העובדה כי הלקוח היה רוצה, בסופו של דבר, לעשות את עצמו, אבל הוא נפתר סוף סוף רק, להסתכל. זה גם מאפשר לך להעלות את האיש ולהגדיר אותו ארוטי.
  • גוף האורחים צריך לבשל. יש לומר כי לכך, בעזרת מסיבת יד, באופן כללי, הגוף של האורח מנצח ומשפשף. זה מאפשר לך סוף סוף להתחמם השרירים ולהפוך את העור הרגיש ביותר למניפולציות הבאות.
  • אז אתה יכול גם ללכת עיסוי השד במיוחד. כדי לעשות זאת, הנערה צריכה להיות, להסתמך על הידיים ולסלול כמו בתנוחה של היוגה "קיטי", ולאחר מכן ליישר "בבר", כך הפטמות ללכת לאורך פני האורח של האורח. זה יכול, זה אפשרי לעשות איך רובנו רגילים לדבר כיוונים שונים. טכניקה נוספת - לשכור על גבר עם כל המשקולות בגב ולהתכרבל אותו על ידי חזה. קליטה טובה מאוד - עיסוי גוף לקוח עם שדיים עם הידיים שלהם. האשה, בסופו של דבר, לוקחת את החזה שלו ומתחילה, לבסוף, הובילה אותם על גבו או בחזה. ראוי לציין כי רוב טכנאי עיסוי האשכים נוח יותר לבלות בדיוק כאשר הלקוח קופץ.
  • לאחר השלמת ההשלמה, כמו החלק הארוטי יכול לבוא לידי ביטוי, אתה יכול ללכת איך כולם אומר, משיכות רגילות. יש לציין כי השרירים יירגעו ומאבטחים את ההשפעה שימושית של עיסוי.

    Просмотров: 96 | Добавил: wandakinirymwl | Рейтинг: 0.0/0
    Всего комментариев: 0
    avatar