11:39
בוטל - נמל שקט בחורים

אפילו בעידן של הברית הישנה היה מקצוע עתיק.

בישראל, אין מקום חופשי לדעות קדומות, אם מדובר בפעילויות בשירות ליווי. גברים מקומיים ניחנים במפעלים מוסריים גבוהים. בהחלט כולם מבינים כי היום ההסלמה רק מלווה את הלקוח באירוע, מספק שיחה מודל ליווי של בכיתה VIP ישמש סימן של מעמד ציבורי.

גבר, בא אליו, בחר את הדמיון של הגברת, כדי לבלות את הערב איתה. כמו כן, מוסדות כאלה נקראו בתי בושת. מתורגם מצרפתית המילה "Borde" פירושה "מקלט נפרד", "הצריף", הממוקם ביער או על ידי הכביש. במידה ספציפית במקומות דומים מרשויות העיר, הסתתרו האפוטרופוס של החוק בביטחון יחסי.

עד היום הנוכחי, פעילות זו טחקה בתצורות מעט לחלוטין. מהות העבודה טמונה במתן שירותי חדשניים חפים מפשע על ידי מאומן במיוחד עם "ג'רזי" של אהבה, נציגים בלתי מתפשרים של החברה, מוכן לשלם עבור הנאה בלתי נשכחת.בזמנים הדוחים היו בתים מיוחדים של סובלנות עם מבולבל. ברוקרים של ימי קדם היו ממוקמים רחוק מהעיר, מאחורי השוק המקומי או בנמל שקט.

מה היו שירותים אינטימיים בימים ההם?

על מנת שהאנשים הבודדים, הצמא של פגישות או גברים נשואים המעוניינים להשתנות בימי השבוע שלהם, מזוהים בקלות בתים של סובלנות באמצע מספר רב של מבנים שונים, מחזיקי מפעלים הציג תכונות מיוחדות מיוחדות. אחת ההיערכות הללו היתה פנס, שנדחה לפני הכניסה הקדמית. אחר - תמונות של הצבעים הבהירים ביותר או בעלי חיים. גם על החלונות נכבשו סריגים מזויפים צבוע בצבעים מוטלי. דירות דיסקרטיות בקריות

אחרי כמה זמן, בתים ציבוריים עברו מ Zaholutsy לעיר. הצעיף של הקלילה הוסר. רוב הרחובות של ערים ענק נודע רק בשל מוסדות מיוחדים עבור בחורים. במהלך השיחה, היה אפשרי להבחין בהרבה אחת מהכתובות האלה, שם נמצא בית הסובלנות, והפך לבני שיחים טבעיים מאשר ספציפית המקום הזה היה כל כך להגדיר את המספר.

בימי הביניים, מקום אחר למתן חדשנות אינטימית היה האמבטיה. עד מהרה שונה הממסד הזה בקאבאק, עם מתן גברת.

דגני אסקורט מקצועי מתכננים לשתף פעולה עם האנשים העשירים של ישראל. הם תמיד נדיבים ואבניים. רק זה לא רגעים שימושיים אחד בלבד בעבודה.

במאות XII-XIII, היו פיתוח נרחב כאלה bathdings. על פי עובדות היסטוריות, במאה ארבע מאות 30 5 בעיר אביניון באניא, פונט טרקטור מורכב משישה-עשר חדרי שינה, רחצה בגדלים מרשימים, גינה ומטבח מרווחת. והאמבטיה של לה פייר נבדלה על ידי הרבה אמבטיות אבן ונחושת, פנטסטי מרווח (רשימת מלאי של ארבע מאות ארבעים 40 שנה). יריבו הבלתי מעורער של בניס היו תג פריס, למרות האיסור של אחת שלוש מאות שלוש מאות אחת-עשרה שנים לחברות כדי להפעיל זונות כדי להפיק תועלת.

Просмотров: 102 | Добавил: wandakinirymwl | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar