04:43
קבוצה אחת: זוג הרגלים שיהפכו את חיי המין בהירים

מתח, צרות ביתיות, מתח כללי של החיים המודרניים - כל זה משפיע מאוד על חיי המין. כדי לשמור על רעננות של היחסים במשך זמן רב, אתה צריך לפתח מספר הרגלים טובים כי יהיה הגנה טובה בכל מצבים.

התוכן של המאמר

1 בעיות עם סקס במערכת יחסים ארוכה 2 9 הרגלים בריאים

בעיות עם יחסים ארוכים

סקס מאוד מביא יחד שותפים. הוא פועל על מצב פסיכולוגי וגופני. חלק טוב של ההורמון של אושר אוקסיטוצין, אשר נכנס לגוף עם כל מין נעים, מגן על שתי הרפנות ואת דכדוך.

נראה כי ברגע שאדם מוצא שותף למערכת יחסים ארוכה, הוא רוכש מקור בלתי נדלה של סקס בטוח. אבל, למרבה הצער, זה קורה רק באגדות. בחיים האמיתיים, זוג, חיים ארוכים אחד עם השני, מתנגשים בהכרח עם קירור מיני. אם אתה שם את זה על samotek ולא לקחת כל מאמץ כדי להשוות את המצב, אז הכל יכול להסתיים במהירות או הכחדה חזקה של סקס, או קרע שלם של מערכות יחסים.

טרנספורמציה של סקס לתוך שגרת משעמם, בדומה לניקוי השיניים או לשטוף ידיים, הוא גם חיים מרשימים מאוד. שותפים עשויים לחוות קשר חזק ואהבה לחבר, אבל אם הם מאולפים בביצות סקס שגרתי אפור, החיים המשותפים שלהם יסבלו.

9 הרגלים בריאים 9

הזוגות המאושרים ביותר למצוא דרך לפתח הרגלים טובים המסייעים להם לשמר את החום הגדול של תשוקות מיניות במשך שנים רבות. בקצרה, הם יכולים להתגבש כדלקמן.

שמור על האינטרסים שלך

אין ספק שכולם שמעו את המועצה לא התמוסס לחלוטין בשותקן ולשמור על מעגל האינטרסים שלהם. זה חשוב לא רק מנקודת מבט פסיכולוגית. קשיות דומה מסייעת לשמור על הבהירות של חיי המין. מומחה על היחסים וסופר ניו יורק המפורסם אנדריאה סירטש אומר כי כל זוגות מאושרים שבהם היא מוכרת, היא חיים פעילים מאוד. לכל שותפים יש מעגל משלהם, התחביבים שלהם, התחביבים שלהם. הם מפתחים כל אחד מהם, שיפור עצמי, מביעים.

למה התחביבים שלהם או צמיחה אישית לעזור לחיי מין, זה די קל להבין. ההצלחות של שותף אחד מרוצים מהשני. זוגות כאלה תמיד יש נושא לשיחה וסיבה לחג. הם חיים חיים מלאים ומשתפים זה עם זה בידע שלהם.

כיתות כלליות

כדי לא לאבד קשר אחד עם השני, הצמד חייב להיות אזור מסוים שבו הם יכולים לפעול יחד. אם שותף אחד במשך ימים נעלם באיצטדיון, והשני בכל רגע נוח הולך לווין סטודיו, עידן הקרח יבוא בהכרח בחיי המין שלהם. אנדריאה Sirtash ממליצה למצוא נישה מסוימת עבור זמן משותף. במקביל, הוא מדגיש כי אין צורך להשקיע יותר מדי זמן אחד עם השני.

הדרך הפשוטה ביותר למצוא עיסוק משותף הוא ספורט כדי לשמור על טופס.

בישראל אין מקום קדומה, בעוד אנו מדברים על פעילויות בשירות ליווי. גברים מקומיים ניחנים בסטנדרטים המוסריים הגבוהים ביותר. בהחלט כולם מודעים לכך שהאסקוויטן לא היה מלווה שותף באירוע, תומך בשיחה ובלווה בכיתה VIP ישמש סימן של.

שותפים יכולים ללכת לריצה הבוקר, ללכת לחדר הכושר, בריכת שחיה, לסדר טיולים קטנים או רכיבה על אופניים. חיוב בריאות התקבל יחד, מושלם מביא.

אין גאדג'טים במהלך תקשורת אחד עם השני

כדי לקחת את הטלפון במהלך השיחה נחשב ביטוי של הזנחה. ואכן, אם אדם מתקשר עם הבוס, האם הוא מרשה לעצמו להיות מוסחת על ידי שיחה או, להגיב על הנפפר, לקחת את הקלטת ברשתות החברתיות שלו? כמובן, זה לא יכול לבוא לזכור מישהו. אז באמת, השותף על היחסים ראוי פחות כבוד מאשר הבוס?

זוגות מאושרים בהחלט לציית לכלל: לא להיות מוסחת על ידי גאדג'טים כאשר הם מתקשרים אחד עם השני. יש לציין כלל זה לא רק לשותפים מיניים. למרבה הצער, העולם המודרני פשוטו כמשמעו התעלם מתלות שאין לעמוד בפניו לא לשחרר את הטלפון החכם בידיה ומסיחים כל הזמן. נערות ליווי בתל אביב

התנהגות זו אפילו קיבל שם מיוחד - fabbing. מונח זה מורכב מחלקים של שתי מילים באנגלית: "רקע" (טלפון) ו "חניב" (השפלה). השם הוא איך אי אפשר לחשוף את המהות של המקרה: אדם משפיל את בן השיח, מוסחת על ידי הטלפון. לכן, האיסור הכולל על גאדג'טים במהלך תקשורת אחד עם השני מחזק באופן משמעותי יחסים ומשפר את המין.

ציור גרף מין

יש לוח זמנים מין - זוהי החלטה סבירה מאוד בזמן הגודש שלנו. אם אירוע נעים מתוזמן בבירור, לשני השותפים יש זמן להתכונן לו, להתמודד עם הוראה.

ליישם את המטרות שלך בישראל בקלות, אם אתה אישה יפה מאוקראינה. לעבוד בישראל כיום בתחום הפנאי. המראה מודל הבנות יוצעו לבנות קריירה בליווי. עבור "תאריכים" עם אדם מישראל יכול להיות מסוגל לקבל מ 4,000 יורו.

והעיקר הוא לקיים יחסי מין על לוח הזמנים יתקיים באווירה נינוחה. אף אחד לא ימהר בכל מקום, אף אחד לא תתלונן על העדר זמן.

אנדריאה Sirtash מדגיש כי זוגות רבים חושבים שאם הם נכנסים לפריט "סקס בימי ראשון" בשבוע שלנו, זה יהיה לשלול את הרומנטיקה שלהם. אבל למעשה, זה הופך להיות רומנטיקה יותר, כי השותפים מחכים לשעה הזאת מתכוננים לו.

לעשות לוח זמנים של פגישות כדי לקיים יחסי מין יחד, בזהירות לדון באפשרויות. במקביל, כמובן, הכיתות של סקס בלתי מתוכנן הם ברוכים הבאים בלבד.

סיוע הדדי

כאשר שותפים מנסים לעזור זה לזה בכל דבר, זה עושה את האיחוד שלהם חזק יותר, והחיים הם מאושרים יותר. סקס באותו זמן זה הופך בהיר יותר.

סיוע הדדי חששות כל החל משירותים ביתיים קטנים, מסתיים עם ויתורים רציניים כאלה, למשל, עוברים לדירה אחרת, כך שהשותף נוח יותר להגיע לעבודה. אם שני השותפים מנסים להתבונן באינטרסים של זה, אז בני הזוג ממנו רק מנצח.

פתרון הפקודה של בעיות משק הבית

החיים חודרים לכל חיי האדם ועושה אותו הבסיס. הגשמה משותפת של חובות הבית היא הדבק הטוב ביותר עבור קשרים בצמד. היתרונות של הכפיל הזה: משפר את היחסים והעבודה מהירה יותר על הבית. כתוצאה מכך, יש יותר זמן למין ויהיה רצון יותר לעשות.

אל תפחד ניסויים

החידוש מושך את הרעננות שלו. זוגות מאושרים אף פעם לא מתגעגעים למקרה לבלות ניסוי כלשהו. הם זוכרים היטב את העיקרון המדעי "תוצאה שלילית היא גם התוצאה". למין, הוא חל גם. לדוגמה, זוג מחליט לנסות תנוחה חדשה, ומוצא את זה שזה נותן פחות הנאה מאשר מוכר.

אבל כזה תוצאה שלילית יש גם צד חיובי עצום: בני הזוג למדו משהו חדש ושמחה לחזור לתנוחה הישנה שלו. עכשיו תנוחה זו כבר לא נתפסת כשגרה, אבל הופך למצב מועדף. זה הבדל גדול.

אל תשכח לפלרטט

עם שחר של פיתוח היחסים של כל זוג, החלה סקס עם מפלרטטת. שותפים מאושרים לא משאירים את ההרגל הזה, ולהפך, לפתח אותו. לשפר את האמנות שלך מפלרטטת, לחדד אותו אחד עם השני - זהו כיבוש מרגש מאוד. ואת הפרס הופך רגשות שליליים ומין בהיר.

לארגן "התחממות" במהלך היום

להפוך את המין באירוע משמעותי באמת מסייע ראשוני "התחממות". זה מאוד דומה להאכיל של חטיפים מול המנה העיקרית על ארוחת ערב. כזה הכנה "חטיף" יכול להיות מגוון למדי. ובכן מתאים את המראה מול שותף הלבשה תחתונה ארוטית יפה או בכנות, שיעורי יוגה מול שותף. במהלך היום, selfie מיני, ציורים, בדיחות ניתן לשלוח זה לזה. כל זוג בוחר לעצמו מה הופך את הכי הרבה.

Просмотров: 17651 | Добавил: wandakinirymwl | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar