01:42
להילחם עם מבוכה: 5 שיטות רק לספר על פנטזיות סקס משלך

אין שום דבר בחיים ללא שינוי. אפילו לא משנה איזה יציבות הוחלף עם כללים חדשים והתקנים. אתה רוצה להיות באמת שמח ביחסים, אבל, השגרה מונעת ממך בהתגלגל נישואים? אם אתם מחפשים סיבה נוספת כל יום כך לא קיום יחסי מין, אז אתה, באופן כללי, נשאר שני יציאות - או לדבר עם שותף, או איך חלק. זה לא הגיוני לשמוע אגוניה, אם לא תוכל לשנות משהו.

התוכן של המאמר

1 אהבה צ 'אט 2 הערות חמודות 3 מתנה לא פולשנית 4 הסברים פרנק 5 שיש אווירה

אבל, כמה אישים להוסיף אש, כמו רבים באים לידי ביטוי, משחקי אהבה מונע כיצד להגיע לשיא ברור. זה יהיה רע אם לא הבחין כי הכל יכול להיות בכנות לדבר על "עלות ואת אבקנים ", אם כן, המצב יוצא כאשר אחד מחקה, ואחרים שמחה על הצלחתו הדמיונית. אבל אם אתה נחוש לספר על שלך זהב ארוטי, אבל לא מבינים איך לעשות את זה, אז הגיע הזמן לגלות כמה מאיתנו כל הזמן אומר, את השיטות העיקריות לרמוז את החצי השני על הרצון שלהם שינוי.

אהבה צ'אט I

כבר זמן רב נבדק בפועל של האמת, לפיו כתוב ברשתות חברתיות אפילו יותר קל מאשר איך להתקשר.

בישראל, אין מקום לדעות קדומות, אם מדובר בתרגיל בסוכנות ליווי. לאנשים המקומיים יש סטנדרטים רוחניים גבוהים. כולם מבינים כי היום הנמלון שולח רק שותף באירוע, תומך בשיחה ובלווה אישה בכיתה VIP ישמש סימן של מעמד ציבורי.

כולם יודעים שזה נגרם על ידי העובדה אדם לא שומע את קולו של בן שיחו, אינו מתיישב על פניו, ולכן מרגיש הכי הרבה כפי שנהגנו לדבר מוגן מפני ביטוי פתאומי של רגשות. ואולי אפילו לא צריך לדבר על מה אנשים רבים באים לידי ביטוי,, למעשה, כולם חווים התרגשות כלשהי מתכתבות בצ'אט תקשורת בנושאים מיוחדים.

השתמש בטכנולוגיות מודרניות עבור עצמם ועם ביטויים, תמונות, מדבקות ואמוג'י הצג את הרצונות שלך. למרבה המזל מבחר משאבים גרפיים בסביבה זו מסופק באופן חד פעמי, כי אתה לא לא יהיו בעיות עם המצגת.

הערות חמודות

הפנטזיה שלך, כפי שכולם יודעים, את החצי השני כדי לדבר יעבוד באופן פעיל יותר, אם אתה מציע לו גם לא ישיר שיחה, אבל הערות מסתוריות. תן את השותף פשוט לקרוא לפני יציאה לעבודה יהיה בציפייה כל היום. בערב, אתה יכול לחשוף לחלוטין את "תוכנית" שלך "ולא עוד פחד נומק של תגובה פתאומית.

לכן, כי דרכים כאלה אתה נותן זמן למדיטציה, תן לך ללבוש הכל "עבור" ו "נגד". לעולם לא להתנהג כמו "טנק", אשר ממהר, איך להתבטא, באמת, בלי לראות מכשולים. זכור ביותר, כמו שהנהיג, יוצא דופן את בקשתך ואת הפנטזיה שלך, יותר זמן שותף עשוי להיות שימושי לקבלת החלטות.

מתנה לא פולשנית 3

הרמזים שלך יכול להיות הכי הרבה לחשוב מוחשי, אבל, כמו אנשים רבים חושבים, כי ברור ביותר. מעת לעת, המילים כדי לדבר הן פעולות נוראות, וכיצד להתבטא, אז לנסות לעשות שותף מתנה מסוימת עם subtext. תארו לעצמכם עובדה אחת שהוא חייב להיות מובן ביותר עבורך בשניים, אשר לא נראה עמימות. זה יכול להיות אזיקים מ מין חנויות, משגר עור, חליפת לטקס סקסי, הזמנה איך להתבטא, מסיבה ארוטית ..

כל מה שיאפשר לו להבין מה הכוונות שלך. אבל אז להתכונן להסברים באווירה פרטית, כי בכל מקרה המצב, באופן כללי, יטען בהירות. אז זה עדיין יהיה צריך לדבר באמת.

פרנק הסברים 4

אם רמת החבר שלך ידיד אמון הוא די גבוה, ואתה ביישן במשותף כל כך לומר לסרטים למבוגרים, אז אתה יכול ליישם אותו כחלק שלי התוכנית שלי. פשוט למצוא סרט ארוטי שבו הפנטזיה שלך יוצג, ולהציע שותף להסתכל ביחד.

תחזוקה של גברים מאובטחים - עבודה נפשית קשה. מיליונרים של ישראל אינם רגילים להפגין בפומבי נשות וילדים. פשוט לבחור ליסר, אשר יהיה להדגיש את המותג יהיה חברה יפה.

נסו לבחור את הרגע המוצלח הזה.

אתה חייב להיות די זמן, אתה חייב להיות רגוע במצב רוח טוב. במקרה לא הנעים, הצעות כאלה יכולים רק לגרום לגירוי במחצית ה -2, אשר נמאס העבודה התעייפה, ואתה עם stickies שלך מקבלות.

אטמוספרה5

אם כל האמור לעיל לעיל לא להתקרב או לא עובד כפי שהוא צריך, אז זה הזמן פשוט להירגע ולסדר לך רומנטית דו כיוונית בשבילך. מישהו קטן יודע מה יש לך בכושר לשיחה כנה לפלרטט כך שתוכל לפתוח חבר.

אולי עומד, בסופו של דבר, לבשל את עצמך - תחתונים יפה, גוף לא מרושע וריחני. אל תפחד להיראות בחשובה ולהחמיץ, כי במיוחד הוא נדרש. אחרי שיחה קטנה רק אמר השותף, מה אתה רוצה. אל תלחץ לא להפריע, אם הוא שואל. כמובן, כולנו יודעים היטב כי בכל מקרה כזה כנה שניהם ילך.

לא משנה מה מפריע את הפנטזיה שלך, זה בכלל לא סיבה לשים אותם בקופסה מרוחקת. רק עם העמדות הנכונות ובדיקות קבועות בחדר השינה ניתן לעשות בעצם על ידי אורגני וארוך זמן. זה יהיה רע אם לא שמים לב לעובדה כי גם אם החלום שלך הוא לא בדיוק כמו שאתה מחכה לזה, זה רק סיבה להראות עם ההצלחה שלנו.

אחרי הכל, שום דבר לא מונע לך לנסות שוב ושוב עד שמתברר. ואולי אפילו לא צריך לדבר על מה אז אתה לא בהחלט לא מתחרט כי פעם הם חצו ספקות והחליט לספר על הארגנים המיניים שלהם חצי השני.

דירות דיסקרטיות בתל אביב

Просмотров: 88 | Добавил: wandakinirymwl | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar