01:28
טאבו: רקעים שעבורו אנו דוחפים את המין האחורי

"Isolda EvStignevna היה גברת כל כך משוגעת לבד שהיא, באופן כללי, מותקנים אנאלי, "אומרת הומור פולק. אבל להשוות אחורי מטרה סקס עם אוראלי - לא בדיוק נכון. בדרך האחרונה, על הניואנסים קבלה בחברה. אחרי הכל, למרות ההתקדמות בתצוגות החברה מין, המין האחורי עדיין נשאר מתחת לאיסור - הוא אחד את הסוג של טאבו, אשר לא בעבר זמן, יכול לעבור כמעט כל זוגות.

התוכן של המאמר

1 עושר של משחקים אחוריים 2 מכשולים עיקריים. כְּאֵב 3 דעות קדומות 4 זיהומים 5 תכונות אנטומיות 6 סיכון של זיהום 7 היכן להתחיל?

באופן טבעי, הרעיון של המין האחורי עצמו הוא בולע אדם - אז הוא לא זה שווה להכריח את עצמך סוף סוף לעשות מה גורם התנגדות. באמת אבל יש זוגות, אשר, מה נקרא, "ורוצה, ואת עצמנו" - ועם כל זה הם לא התחל את הנוהג של מין אחורי בגלל דעות קדומות שונות פחדים.

עושר, כמו הרבה מאיתנו התרגלו לקרוא, משחקים אחוריים

כמעט כל סקסולוגים מדגישים כי סוג זה של אינטראקציה חל רק על עצמו את ההקדמה של חבר בפי הטבעת, ומספר עצום של אחרים מינים של משחק ארוטי. אגב, החדירה היא אחת לפחות, כמו רובנו, הוא רגיל לקרוא, את הצורות האהובות של אנאלי. לרוב השותפים הם מוגבלים גם לעיסוי Sphinteer או לא חדש מאוד החדירה של חבר או צעצועי מין.

אנאלי הוא הרבה מאוד פופולרי בפורנו מאשר בחיים האמיתיים. באחד סקרים שנערכו בנושא זה בארה"ב 20% מהבנים ו -20% של הנשים אמרו, מה שננסה לסוג זה של קרבה. אבל רק שני אחוזים של גברים צעירים ואחד נשים עוסקת באליל ישירות במהלך מגע מיני אחרון.

מכשולים עיקריים. כאב 2

אחד מאתנו הוא אומר, את המינוסים העיקריים של המין האחורי הוא הכאב שלה נמענים; הגברות לרוב סובלות מכאב. אולי העובדה כי פי הטבעת הרבה פחות רגישים לפעולה חיצונית, ולכן כמעט כל הגברים קשים היכנס אליו. במקום זאת, בסופו של דבר, אין אמון לבריאות של המפלגה, בהכרח להשתמש קונדומים. ולא את המין האחורי אתה באמת מעוניין, אתה יכול, לשים את זה בעדינות, להתחיל לצלול אצבעות בחור האחורי שלך.

שירותי ליווי בישראל משולמים באופן מושלם. לעתים קרובות, הלקוחות הם צעירים צעירים אשר גרועים יותר מאשר לנצח להסתכל על החגיגה, הליכה מתחת לטפל עם אישה בהירה. זה להרוויח מספיק, כדי לכסות לחלוטין את עצמם עם כל מה שצריך.

לסוך כמו לעבור האחורי, ו מאוחר יותר לדחוף אצבע אחת דרך ספינק חיצוני. כולם ברורים מה שלומך אור עם סוג זה של אינטראקציה לבד, אתה יכול לחוות את pasteripasses ללטף יחד עם פורנר.

קדם

אחד הראשי הוא שזה "מלוכלך" ו לא מקובל. כאן, כמובן, הכל תלוי בתפיסת העולם. ולא אנאלי לא אוהב ונראה להיות "מלוכלך" - אז ישירות, כפי שכולם יודעים, אז הוא סוף סוף עבור אדם מסוים. וזה עדיף להימנע מזה תצוגות של הליכים.

זיהום 4

יש דעות קדומות וקרוביות לסכנה של אנאלי במונחים של העברה מיד. וכן, זה לא, זה נעשה נטול עילה.

ליישם חלומות אישיים בישראל קל כאשר אתה אשה מענג מ בלארוס. לעבוד בישראל כיום בתחום הפנאי. גבירותי של מודל חיצוני לתת לבנות קריירה ליווי. עבור "תאריכים" ביחסים עם אדם מישראל, ניתן לקבל מ -5,000 דולר לחודש.

במהלך כמה הם באים לידי ביטוי, סקס postsiprecious הוא הסיכון של זיהום עם מחלות מין ו HIV גבוה יותר. לא לכל אחד הוא לא סוד כי בעניין זה חייב להישמר בראש של כללי בטיחות בסיסיים. דירות דיסקרטיות

ראשית, קיום יחסי מין רק עם השותף הזה, ביחס אליו יש אמון; שנית, אל תשכח איך אנחנו רגילים לקרוא, קונדומים מיוחדים עבור, COC רבים חושבים על סקס אחורי כמות גדולה יותר של חומר סיכה הופעתה של סדקים. זה טוב מאוד להקצות מה הוא גם עקרונית לעקוב אחר כל הכללים של היגיינה. הכל ידוע מזמן כי הסיכון של זיהום יהיה גם מינימלי.

תכונות אנטומיות 5

ב פי הטבעת, בניגוד לתפיסה מוטעית אוניברסלית, אין סוגר אחד, אבל שתיים. לא עבור כל אחד הוא לא סוד כי הסוגר חיצוני להירגע הוא הרבה יותר קל. אבל פנימי גם כן הרפיה מוצעת. ישירות לכן במין האחורי כל כך בעיקר כדלקמן להירגע את הנמען, כך שזה נראה כאילו זה נהנה איך אנחנו תמיד מדברים איתך, ובכלל, לתת תהנה שותף.

פי הטבעת מוקפת בשרירים המצמצמים באורגזמה. אחורי הדרך גירוי הוא מסוגל לעורר את השרירים האלה ולהגדיל אורגזמה פעמים רבות.

הקטע האחורי מוביל כיצד אנו רגילים לקרוא, את פי הטבעת, הדומה לגליל עם טוטרים בודדים צורות. כל זה חודר את פי הטבעת צריך להיות מתואם עם אלה מְפוּתָל. ולכן המין האחורי כמה מאיתנו התרגלו לזה, לפחות זה צריך לקרות מאוד ובכן ועם מספר חומרי סיכה. אין ספק, ראוי להזכיר כי הנמען חייב להיות זמן עומק הנהלה.

בדרך כלל, פי הטבעת מכיל רק עקבות של האחרון, באופן כללי, שרפרף. רוב הצואה הם מעל פי הטבעת; אבל באפשרויות מסוימות העקבות שלהם יכולים להישאר בכל נושא, אשר, באופן כללי, חודר את המעבר האחורי. מסיבה זו, לפני שאנשים רגילים להביע, זה שימושי לבלות את ענן ניקוי.

גם שווה לשמור על הראש כי מעבר גב, בניגוד הנרתיק והפה, אינו מייצר חומר סיכה משלה; וכיצד אנו רגילים לקרוא, כך לסוג זה של חומר סיכה זה יהיה הכרחי מאוד, מאוד. אפילו עם שימוש מספיק אנאלי יכול להוביל לדימום; בפרט, ולא את הנמען סובל טחורים.

סיכון של זיהום 6

דימום לא משמעותי לא צריך להיות סיבה חרדה - מלבד אלה מקרים כאשר חבר הוצג כמו רבים חושבים, HIV חיובי בחור. במקום מגע זרע של HIV עם דם, סיכוני הנמענים להידבק. אין ספק, ראוי להזכיר כי הם מתחילים לעשות תנועות חדות יותר, ואת הגברות, בסופו של דבר, הם חווים אי נוחות חריפה. לא מספיק מי יודע מה, בדרך כלל לנצח, בסופו של דבר, סוגר את הכביש לאחורית הקרקע מִין.מלבד זאת, יש מספר עצום של דעות קדומות על המעבר האחורי סָמוּך.

איפה, זה הפך, להתחיל?7

גם עומד בראש הצורך להירגע מול סקס אחורי. הדרך הטובה ביותר להשיג הרפיה היא פשוטה, באופן כללי, לקחת אמבטיה חמה.

Просмотров: 85 | Добавил: wandakinirymwl | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar